Българската марка застава зад каузата за повече български семейства
Българите се женят все по-често. Според данните на НСИ броят на сключените бракове през миналата година е рекорден. Регистрирани за 2017 са 28 593 юридически брака, което е с 1790 повече от предходната година. За последно бум на сключени бракове е имало през 2005 г. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава и ракия „Пещерска“. За трета година марката организира конкурса „Просто кажи „Да“. Цифрите на желаещите двойки да участват също се увеличават. В предните две издания са се включили общо 1223 двойки, а броят на всички участници достига 10817 човека. „Много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят“, отчитат организаторите. Наградите в конкурса на „Пещерска“ са по 5000 лв. за три от двойките, както и безплатно фото и видео заснемане и алкохол за самата сватба. Конкурсът продължава до 5 август на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg.
Желаещите да вземат участие се регистрират на сайта на конкурса, а спечелите трябва да сключат брак до края на 2018. Двойките качват описание за своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Съдържанието трябва да е оригинално, за да е по-голям е шансът за подреждане сред финалистите за голямата награда.
„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим традициите ни мотивира да организираме третото издание на „Просто кажи „Да!“. В последните две години кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но често са ограничени от финансови спънки. Затова искаме да ги подкрепим. Щастливи сме, че „Пещерска“ е намерила своето място при празнуването на традиционните български празници и се консумира отговор в специалните моменти за всяко семейство.”, коментират от компанията-производител VP Brands International.
На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш