Титаничен сблъсък между Ралица и Чилева за оставане в Hell’s Kitchen Оспорвана вечерна резервация, съмнения за саботаж и изненадващи похвали ни очакват в Кухнята на Ада тази вечер

Корнелия проби енергийния щит на Цветанов (обзор) Псалм 91 е разковничето на защитата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 22 март 2019

Добър въпрос, уважаеми господин премиер

ЕС даде отсрочка за Брекзит до 22 май

Спор за наследство в основата на двойното убийство в Атина

Депутатът Емил Димитров: Държавата няма да строи данъчни складове

Доналд Тръмп: САЩ трябва напълно да признаят суверенитета на Израел над Голанските възвишения

Тръмп обръща НАТО срещу Китай

Пробив на крайнодесните в Холандия Марк Рюте загуби мнозинството си в Сената

Таксита на протест срещу „Максим“ (обзор) КЗК събира доказателства, за да спре приложението

Калоян Паргов: Държавата е длъжна да защити таксиметровия бранш от нелоялната конкуренция

Изяли сме 600 000 тона вносни плодове и зеленчуци Родното производство се продава зад граница

Сини балони на протеста на медицинските специалисти в Сливен

Нургюл Йешилчай получи предложение за брак В момента актрисата се снима в "Гюлпери"

10 в битка за строежа на “Струма“ през Кресненското дефиле Най-големите родни компании в търга за изграждане на магистралната отсечка

13,2-километровата отсечка ще е с три тунела

10 обединения и фирми кандидатстват за строят 13,2-километровото трасе между Кресна и Крупник, част от автомагистрала „Струма“. Това стана ясно след отваряне на офертите в пътната агенция. Конкурсът е за платното в посока Кулата – София, което ще преминава източно от Кресненското дефиле по ново трасе. Цялата близо 24-километрова отсечка от Кресна до Крупник е разделена на два лота, за да може на обекта да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на оперативната програма до 2023 г.

Днес се отвориха офертите за първата отсечка между 375 и 389 км на магистралата. Индикативната стойност на поръчката е 444, 7 млн. лв. без ДДС. В конкурса се включват най-големите родни компани, като повечето от тях участват в обединения.

Единствената фирма, която кандидатства сама за поръчката, е „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД. В конкурса ще се борят и от „Джи Пи Груп“, които се състезават в обединение заедно с „Логистика 21“ ЕООД. Компанията „Хидрострой“ АД участва в търга заедно с „Инфра експерт“ АД и „Евро Алианс тунели“ ЕАД. Сред кандидатите е и „Трейс Груп Холд“ в обединение с „Алве Консулт“ ЕООД. За изграждане на пътя от „Струма“ се състезава и обединение между компаниите „Грома Холд“ ЕООД, „Европейски пътища“ АД, „Пътпроект“ ЕООД, „Вахостав-СК“ и „Водно строителство – Благоевград“ АД. Като консорциум в търга участват заедно „ПСТ Груп“ ЕАД, „Строителна асоциация Интербудмонтаж“, „БГ Ленд Кънстракшън“ АД и „Копекс и КО“ ЕООД. Изцябо българско е и обединението между „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД.

В конкурса се включват и компании от Турция и Италия. Фирмата „Дуйгу Мюхендислик Иншаат Туризм Дъш Тиджарет ве Санайи Лимитед Ширекти“ участва заедно с „Виа –План“ ЕООД. Компанията „Доуш Иншаат Ве Тиджарет“ е обединила сили с „Автомагистрали Хемус“ АД и „Трансконсулт-22“ ООД. В конкурса се включват заедно и италианските компании „Тодини Конструкциони Дженерале С.П.А.“ и „Тодини България“ ООД.

В отсечката, която ще бъде изградена са предвидени три тунела, най-дългият от които е 1135 метра, 10 виадута с обща дължина от 3,5 км, 3 надлези и подлези и 3 пътни възела.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.