Масов бой пред нощно заведение в Хасково, един пострадал

Две катастрофи в Шумен на едно място през 6 часа

Най-малко 43 души загинаха при пожар в Индия Други 16 са приети в болница

На младини принц Филип искал да се жени за друга Кралица Елизабет Втора и съпругът й отпразнуваха 72 години от сватбата си

Северна Корея е провела „много важен тест“

Ангел Джамбазки: Вратата към Европа е през София

4,4 по Рихтер разлюля Албания Трусът е бил усетен и в Черна гора

Корнелия Нинова към студентите: Пожелавам ви да имате най-красивите, емоционални и ползотворни за вас студентски години

Разкриха извършителя на атаката във военна база във Флорида (СНИМКА) 21-годишният саудитец критикувал САЩ и цитирал Осама бин Ладен

Фандъкова: Призоваваме гражданите, които се отопляват на дърва и въглища и имат възможност, да използват друг начин на отопление

Карадайъ: След 30 г. демокрация още има проблеми с изучаване на турския

За „Мис България” и българската неугодия

Проф. Огнян Герджиков: „Няма такава държава” намеква отричане на държавността

Затварят пътя към Бургас, изправят ТИР

Борис Бонев за данъка за колите в София: Принципът „замърсителят плаща“ се прилага от почти всички държави в Европа

1001 км на ток с едно зареждане Tesla Model 3 се движи 28 часа без шофьор на писта

Сериен електромобил Tesla Model 3 с батерия с капацитет 75 киловатчаса измина 1001 км без човек зад волана и без спиране за зареждане. Постижението е направено на тестова писта с добра маркировка, без други коли и без остри завои – идеални условия за движение на автопилот. За преодоляването на тези 1001 км са били необходими 28 часа, през които електронните системи на Tesla за автономно пътуване са работили без грешки. Почти през цялото време е поддържана скорост 36 км/ч.

Рекламната акция в САЩ има за цел да закрепи поразклатения имидж на марката и да убеди потребителите, че електромобилите могат да преодоляват дълги дистанции със заредени батерии. Консумацията на електроенергия по време на рекордния опит е била 7 киловатчаса на 100 км, което се равнява на 0,7 л дизел или 0,8 л бензин на 100 км. В реални условия е трудно да се постигне толкова ефективно движение на двигател с вътрешно горене, тъй като той има по-нисък коефициент на полезно действие от електрическия мотор. През 2015 г. при подобен опит Peugeot 208 успя да измине 2152 км с един резервоар, което се равнява на среден разход 2 л дизел на 100 км.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.