Йорданка Фандъкова поднесе цветя на паметника на Васил Левски

Кметът на Банско: С над 1000 тона въглероден диоксид е замърсен Пирин заради автомобилните газове

Солена глоба за грък, управлявал кола с български номера 20 000 евро ще плати шофьор на луксозен джип Мерцедес от Кавала

Отиде си модният дизайнер Карл Лагерфелд

Заловиха трима участници в ало измами, единият шофирал дрогиран

Задържаха каруци на секачи в Шуменско

Кметът на Благоевград положи венец в знак на признателност пред бюст-паметника на Васил Левски

Ричард Гиър разкри името на сина си

100-тонен локомотив от времето на Третия райх разтовариха в Русе Парната машина ще заживее втори живот след реставрация в София

Предотвратиха опит за продажба на 14-годишно дете в чужбина Момичето споделило, че ще бъде изведено от България против волята му и поискало помощ

Нова схема при телефонните измами: Предлагат съдействие за рефинансиране на банкови кредити Жертва станала 29-годишна жена от Нови пазар

Жена загина след скок от мост на столичния булевард „България“

Започва работа по ул. „6-ти септември“ в участъка между ул. „Аксаков“ и ул. „Славянска“

200 лв. глоба за 68-годишен, хвърлял камъни по жени на детска площадка Мъжът блъснал и съборил едната жена, която била бременна

Министър Порожанов се срещна с посланика на Мароко у нас

1001 км на ток с едно зареждане Tesla Model 3 се движи 28 часа без шофьор на писта

Сериен електромобил Tesla Model 3 с батерия с капацитет 75 киловатчаса измина 1001 км без човек зад волана и без спиране за зареждане. Постижението е направено на тестова писта с добра маркировка, без други коли и без остри завои – идеални условия за движение на автопилот. За преодоляването на тези 1001 км са били необходими 28 часа, през които електронните системи на Tesla за автономно пътуване са работили без грешки. Почти през цялото време е поддържана скорост 36 км/ч.

Рекламната акция в САЩ има за цел да закрепи поразклатения имидж на марката и да убеди потребителите, че електромобилите могат да преодоляват дълги дистанции със заредени батерии. Консумацията на електроенергия по време на рекордния опит е била 7 киловатчаса на 100 км, което се равнява на 0,7 л дизел или 0,8 л бензин на 100 км. В реални условия е трудно да се постигне толкова ефективно движение на двигател с вътрешно горене, тъй като той има по-нисък коефициент на полезно действие от електрическия мотор. През 2015 г. при подобен опит Peugeot 208 успя да измине 2152 км с един резервоар, което се равнява на среден разход 2 л дизел на 100 км.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.