Алергични и автоимунни болести се овладяват със здравословно хранене

Пристанище „Варна“ е затворено заради силен вятър

Полицията в Бургас: Актове за 11 души, играли карти в едно помещение Общината осигурява тестване на спешните медици

Папа Франциск отслужи онлайн литургия по повод Палмова неделя

Агенция по заетостта е обслужила по електронен път 1890 безработни от началото на извънредното положение

160 пожара с един загинал са станали за месец в Търновско На 230 сигнала за оказване на техническа помощ са се отзовали огнеборците

Каракачанов към Нинова: Всеки некадърен политик се познава по това, че първо посяга на армията

Росен Желязков: Товарният транспорт работи на максимум, пътническият е замръзнал

Бременната годеница на Борис Джонсън е заразена с коронавирус

Полицаи написаха 14 акта за посещения на стадиони и паркове

Диана Ковачева: ЧСИ събират пари от хора, останали без работа заради COVID-19

17-годишното момче с COVID 19 е от Карнобат

Варна губи над 900 млн. лв. при провал на летния сезон 25 000 работни места са в риск заради кризата с COVID-19

Пациентът с коронавирус от Казанлък е изписан

Мъж под карантина се разхожда из Кубрат, друг си пазарува по магазините

89% от учениците имат условия за обучението в електронна среда

Към момента обучението в електронна среда протича нормално, съобщи БНТ, позовавайки се на информация от Министерството на образованието и науката.

Близо 89% от учениците разполагат с необходимите условия, за да могат да се включват.

Всяко училище има свободата само да избира формата и начина, които да използва за обучение в електронна среда. Учителите най-добре познават възможностите и нуждите на своите ученици, както и подходящите електронни ресурси, с които са работили до момента. Именно затова те не са ограничени при избора си в този момент на извънредно положение. Те сами преценяват дали обучението да е синхронно или асинхронно, чрез електронни пощи, интернет приложения, платформи за видео връзка и виртуални класни стаи. При работа с виртуална класна стая един учител може да работи с няколко паралелки.

Платформите, които в момента се използват най-често от училищата са Google classroom, Shkolo, Moodle, Zoom, Google meet.

От няколко дни училищата в цялата страна имат възможност да използват и платформата на Майкрософт TEAMS. На всички училища са изпратени акаунти за работа в платформата. Крайното решение за избор остава у учителите.

Учениците и учителите общуват и чрез социалните мрежи, като активно и ежедневно се създават нови групи за комуникация – между родители, учители и ученици.

МОН и Българската национална телевизия също стартираха и образователната програма „С БНТ на училище“. От 17 март БНТ 2 е изцяло насочена към учениците и в помощ на техните семейства и българските учители с видеоуроци, образователни клипове и филми за различните класове и възрасти.

Технически проблеми при такъв кратък период за начало на обучението в електронна среда са неизбежни, но вече са в голяма степен отстранени.
За учениците в кварталите, селата и други отдалечени места, където няма интернет свързаност, са проведени разговори с мобилните оператори за повече точки на обхват. При липса на устройства се работи по телефона.
Когато е необходимо, медиатори ще предоставят разпечатани материали по домовете, при всички мерки за безопасност.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.