Сега - след като видяхме на практика колко лесно и неочаквано може да се спре общественият транспорт в един двумилионен град, когато зависи от общинска фирма - може ли да не чакаме да видим какво ще стане „когато сняг запръска“ (тоест когато ноември свършат парите от държавния бюджет, „щедро“ подарени от правителството на „Столичен Автотранспорт“ за заплати), а да предприемем спешни действия за разширяване на обхвата на частните оператори в транспортната схема на София? Или още не може?
А може ли да говорим за приватизация на „Столичен Автотранспорт“ ЕАД и другите общински фирми, за да се елиминира политическият контрол, корупцията и разхищенията в тях, и да не се налага българските данъкоплатци да правят повече „подаръци“? Или и това не може?
И може ли най-накрая да махнем забраната фирми за споделено пътуване - като Uber и Lyft - да работят в България, единствената държава в ЕС, където това е забранено със закон? Или и това не може? А може ли да стартираме концесионни процедури за изграждане на многоетажни подземни и надземни паркинги с частни капитали в София, без да харчим и лев общински или държавни пари, за да освободим улиците за хората - както е в нормалните градове в Европа? Или и това не може?
Ето ви основите на програма за управление на Столична община, която би променила наистина живота на софиянци към по-добро. Програма, която не е „още от същото“. Програма, която е добре кметът на София да подкрепи. Но ще го направи ли? Или ще заспи отново, до следващия блокаж на града?