Посмяхме се на гърба на чакащите на опашки в Кауфланд, демек на собствения си гръб, щото и ние сме клиенти на хипермаркетите.
Баталните сцени от тази сутрин са изключителна вина на мениджмънта на Kaufland - не знам дали от професионализъм или непрофесионализъм, простотия или от хитри сметки, но докараха пред магазините предумишлено вероятно десетки хиляди клиенти, знаейки, че не могат да задоволят желанието да се снабдят с нужното им количество олио на всички, които ще откликнат на промоционалната оферта.
За Kaufland Bulgaria по-важно се оказва да доведат до вратите на магазина "стадото", а то после, като свърши олиото, ще омете и останалите рафтове със стоки от първа необходимост и такива, дето изобщо не са необходими. Факт, преди малко видяхме - стелажите са ометени, оборотите направени, мениджмънтът на Kaufland Shumen, на Kaufland Bulgaria и останалите обекти могат да потриват ръце и да пишат отчети с финансовите резултати за деня, а тия в Kaufland Бургас-Славейков или Kaufland Бургас Изгрев може и един казан варено жито да направят, в се пак и с покойник се записаха по пътя към печалбата.
На фона на напрежението и притесненията за дефицити сред българите търговското поведение на германската верига от Schwarz Gruppe Int e, според моето мнение на обикновен гражданин, безотговорно и нагнетяващо допълнителен натиск върху пазара със стоки от първа необходимост.
Kaufland? Nein, danke!