Спешни промени по аудио и визуални ефекти
Разработчикът за видеоигри Electronic Arts обяви, че работи усилено по ребрандирането на “Вашингтон Редскинс” за новата версия на симулатора НФЛ 21. Отборът по американски футбол не издържа на обществения натиск и обяви, че сменя както името си, така и своето лого, на което личи лика на индианец.
Трикратният шампион стана обект на нападки от коренното население на САЩ на расова основа, а натискът се усили чувствително след убийството на Джордж Флойд. Тогава трите големи спонсора на клуба “Найк”, “Федекс” и “Пепси” се обединиха около мнението, че отборът трябва да промени своето име и емблема. Към тях се присъединиха други 87 компании-рекламодатели, докато президентът на Щатите Доналд Тръмп защити “Вашингтон Редскинс”.
Сега спешна реакция имаше и от EA Sports, чиято игра трябва да излезе на 28 август и е една от най-продаваните в световен мащаб.
“Приветстваме идеята на клуба да промени името и логото си - обяви говорител на компанията. - Работим бързо по промените, но очакваме тяхното крайно решение.”
Въпреки това, геймърите, които ще закупят дискове на НФЛ 21, ще намерят в гемплея “Вашингтон Редскинс” със своята стара визия. Това обаче ще се промени веднага след зареждане на играта, когато автоматично данните ще се актуализират при налична връзка с интернет.
Промените, които EA Sports трябва спешно да направят сега са свързани с аудио и визуалните ефекти, брандирането на стадиона.
Играта ще бъде налична за PS4, Xbox One и PC, а цената варира според версията й - от $59 до $99.99.