НФСБ няма да се яви с „Атака“ на евровота Според Валери Симеонов разривът дошъл заради желанието на Волен Сидеров да оглави листата

25 г. затвор за двойно убийство Драгомир Драгомиров се призна за виновен и помоли за снизхождение

Илияна Йотова разговаря с председатели на пенсионерски клубове от област Велико Търново

Жертва на „Наглите“ поиска свобода Васил Маникатов лежи за наркотици

Гръцкият премиер Ципрас поема и външното министерство заради споразумението за името с Македония

Румен Петков в Стара Загора: Настояваме държавата да предприеме всички мерки за развалянето договора с „Марица Изток“ 1 и 3

Евростат: В България има най-много хора, които живеят в риск от бедност

73 нови патрулни автомобили с повишена проходимост за бургаската полиция Осигурени са в рамките на механизма за спешна помощ по фонд „Убежище, миграция и интеграция” и фонд „Вътрешна сигурност”

Цецка Цачева, министър на правосъдието: Четири фирми разговарят с Агенцията по вписванията за новите дискове

Катастрофа блокира движението на „Орлов мост“ в София

Вижте как Северин Красимиров пътува от Франкфурт за София Останалите пътници са спокойни и повечето от тях не подозират с кого летят

Правителството отпусна 500 000 лв. за доизграждане на храм „Св. Николай Чудотворец“ в „Меден рудник“

Пак този синдром!

Младежите пак станаха за смях

„Сините“ фенове искат и в другите сектори на „Лудогорец Арена“

Строят 635 км нови магистрали за пет години

Нови 635 км автомагистрали и над 17 хиляди километра ремонтирани пътища ще има в България до 2020 година.

Това предвиждат Стратегията за развитие на пътната инфраструктура и Средносрочната оперативна програма за изпълнението й до 2022 година, приети на днешното заседание на правителството.

Кабинетът се ангажира да завърши автомагистралите „Хемус“, „Струма“, „Марица“, „Черно море“ и „Калотина“.

Одобрената стратегия съдържа анализ на състоянието на републиканската и общинска пътна мрежа, както и статистика и прогноза за трафика и интензивност на движението.

Тя набелязва и нужните законови промени, които да са в съответствие с увеличения брой на моторните превозни средства, тяхната товароносимост, както и нарасналия транзитен трафик след приемането ни в Европейския съюз.

Средносрочната програма представлява своеобразна платформа за координация на ресурси, включително международни финансови споразумения. Така ще се постигне максимален ефект от средствата, инвестирани в поддръжката, рехабилитацията и развитието на пътищата в страната.

Вижте решенията от заседанието на МС тук!

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.