Нова кампания на „Труд“ и „24 часа“: "Аз обичам да чета"

“Аз обичам да чета” - така се казва новата национална кампания, която вестниците „Труд“ и „24 часа“ започват от 17 септември – празника на София. Тя има за цел да насърчи четеното, като предложи книга, вестник или списание от специално брандираните с логото на кампанията “подвижни книжарници”. Кампанията се реализира с подкрепата на Столичната община.

Първата книжарница на колела очаква читатели до метростанцията при стадион „Васил Левски“. Снимайте рикшата, означена с логото “Аз обичам да чета”, и изпратете на адрес [email protected]. Така ще участвате в томбола с атрактивни подаръци – едни от най-четените произведения на Книгоиздателска къща „Труд“.

Информация за победителите очаквайте на страниците на вестниците „Труд“ и „24 часа“, както и на сайтовете на двете издания.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини