Ако зодиите бяха препинателни знаци

Eнергийни напитки или кафе? Масираната реклама дава повод за основателна тревога

На 27 май 2018 да почерпят

Велик Бейл и комични вратарски грешки – “Реал” отново е футболният крал на Европа (СНИМКИ и ВИДЕО) Кралският клуб спечели финала срещу "Ливърпул" с 3:1

Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Ангелкова: Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България

Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в интервю за Агенция „Фокус” във връзка с новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, който рекламира България като кино дестинация.

„Най-ценното в този клип е, че такива звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България и казват, че тя е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно”, заяви министър Ангелкова. Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на “Nu Boyana Film Studios” и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.

„Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани”, допълни министърът. „На база на публично-частно партньорство, което имаме с „Nu Boyana Film Studios” сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява.

За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната. Те са разработени на база програми, свързани със европейски средства, но навсякъде, където имаме възможност, ще се рекламираме с 30-секундния спот”, каза ще Николина Ангелкова. Министърът уточни, че клипът ще бъде част от кампанията на българския филм „Съдилището”, който се състезава за наградата „Оскар” за чуждоезичен филм.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.