Ангелкова: Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България

Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в интервю за Агенция „Фокус” във връзка с новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, който рекламира България като кино дестинация.

„Най-ценното в този клип е, че такива звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България и казват, че тя е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно”, заяви министър Ангелкова. Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на "Nu Boyana Film Studios" и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.

„Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани”, допълни министърът. „На база на публично-частно партньорство, което имаме с „Nu Boyana Film Studios" сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява.

За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната. Те са разработени на база програми, свързани със европейски средства, но навсякъде, където имаме възможност, ще се рекламираме с 30-секундния спот”, каза ще Николина Ангелкова. Министърът уточни, че клипът ще бъде част от кампанията на българския филм „Съдилището”, който се състезава за наградата „Оскар” за чуждоезичен филм.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини