Пламен Димитров: Мярката 60/40 има голям обхват

Тръмп обмисля да наложи 14-дневна пълна карантина на Ню Йорк

Ватикана: Папа Франциск и близките му сътрудници не са заразени с COVID-19

Изненада! Андреа и Кубрат отново заедно (СНИМКА) Певицата среля с пушка под зоркия поглед на боксьора

Работник почина при трудова злополука по трасето „Балкански поток“ край Плевен

Агенции за международен обмен: Студентските бригади в САЩ не са спрени, а отложени

Битката между роботите и Covid -19 в Китай

Щерката на Том Круз е негово копие

Русия напълно затваря границите си

Гл. комисар Николов: Най-голяма необходимост от доброволци има в подкрепа на лечебните заведения

Още двама с коронавирус в Шумен – на 83 г. и 65 г.

Дезинфекцират 20-километров участък от магистрала “Марица“ преди “Капитан Андреево”

Спряха снимките на турски сапунки

Вицепремиерът Николова: АИКБ не подкрепя мерките за компенсации на бизнеса КРИБ с частична подкрепа

Ген. Мутафчийски: 18 са новите случаи на коронавирус у нас Шест са вече починалите от заразата

Ангелкова: Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България

Най-ценното в новия рекламен клип е, че звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в интервю за Агенция „Фокус” във връзка с новия клип с участието на холивудските актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, който рекламира България като кино дестинация.

„Най-ценното в този клип е, че такива звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България и казват, че тя е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно”, заяви министър Ангелкова. Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на „Nu Boyana Film Studios“ и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.

„Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани”, допълни министърът. „На база на публично-частно партньорство, което имаме с „Nu Boyana Film Studios“ сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява.

За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната. Те са разработени на база програми, свързани със европейски средства, но навсякъде, където имаме възможност, ще се рекламираме с 30-секундния спот”, каза ще Николина Ангелкова. Министърът уточни, че клипът ще бъде част от кампанията на българския филм „Съдилището”, който се състезава за наградата „Оскар” за чуждоезичен филм.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.