Първа индийска кола на ток Цената на модела Nexton EV ще започва от 18 000 евро

Заразените от коронавируса в Италия са 888 души, починалите са над 20

Макс Верстапен се пробва във виртуална кола

47 нови смъртни случая на заразени с новия коронавирус в Китай и 3 смъртни случая в Южна Корея

Диляна Попова сваля дрехите в „Останалото е пепел“

Втори случаи на заразен с коронавирус в САЩ

С какво ЕС обмисля да замени думата “психиатър”?

Досега няма потвърден случай на коронавирус у нас

Камерите на АПИ в населените места не следят за е-винетки и тол

Влак помете кола на жп прелез (СНИМКИ) При страшния удар е загинала водачката на автомобила

Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 29 февруари 2020

Дневният хороскоп на Алена за събота, 29.02.2020

На 29 февруари 2020 да почерпят

Проф. Тодор Кантарджиев: Ситуацията с коронавируса не е толкова страшна, но никой не слуша

Премиерът е разговарял с Кириакос Мицотакис за ситуацията с мигрантите

Чавдар Трифонов: По второстепенните улици на Варна не живеят второстепенни хора

Показните проекти, които се правят в момента във Варна определено дразнят варненци, особено от кварталите, в които чиновнически крак не е стъпвал от години, заяви кандидатът за кмет на Варна, издигнат от МК „Реформатори и патриоти – Решението за Варна“ Чавдар Трифонов. Харчат се много средства за цветя и фонтани, а не се решават основни проблеми на хората като водоснабдяването и канализацията на „Изгрев“, пътищата в Акчелар, междублоковите пространства във „Владиславово“, „Кайсиева градина“, „Победа“. По второстепенните улици на Варна не живеят второстепенни граждани, каза Чавдар Трифонов. Варна не е три булеварда, добави той. Според него проблемът на Варна е, че процесите не се управляват. Някой събира ли данни, анализира ли информация и как се решава кои улици да се асфалтират и кои не или по интуиция се решават тези въпроси, пита Трифонов. Градът трябва да има система, която да оценява степента на наложителност на всички дейности, които се извършват, категоричен е кандидатът на реформаторите и патриотите.

Същата е ситуацията и с транспорта. Губим си времето да се фиксираме в състоянието на „Градски транспорт“ или отношенията между общинския и частния превозвач, но никой не си дава труда да се съсредоточи върху управлението на транспортната услуга.

За да има силна Варна трябва да поемем отговорност пред гражданите, нужно е компетентно управление с дългосрочна и ясна визия, казва Трифонов.
Според него една от възможностите Варна да се развива е публично-частното партньорство. Как обаче да разберем къде да търсим инвеститорите, ако не управляваме процесите, добавя кандидатът за кмет и водач на листата за общински съветници на МК „Реформатори и патриоти – Решението за Варна“. Колкото и да е невидим вече бившият кмет, не можем да отречем, че има видими резултати – фонтани, три асфалтирани булеварда… Проблемът е, че всички проекти се струпват по едно и също време – по време на кампанията. Това води до дисбаланс в бюджета, от прехвърляне на пари от сметка в сметка, от теглене на заеми и оттам до двойно увеличаване на дълга, който според нас вече надхвърля 100 млн. лева, заявява Трифонов.

Ние в коалицията на реформаторите и патриотите вярваме, че силна Варна, означава силна България. Варненци са умни хора и се надявам, че ще излязат да гласуват и ще подкрепят нашата листа, за да имаме силно присъствие в Общинския съвет за адекватна защита на интересите на града. Надявам се, че ще ни подкрепят и за добро представяне на каниддатите за районни кметове и в голямата битка за кмет на Варна, заяви в заключение пред медиите Чавдар Трифонов

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.