Даниел Панов: Четири минути в неделя решават бъдещето на Велико Търново

„Четири минути в неделя /25 октомври/ решават бъдещето на Велико Търново и децата ни. Толкова време отнема пускането на бюлетините. Гласувайте и не оставяйте купен или контролиран вот да предопределя резултатите. Кметовете и общинските съветници още не са избрани, нито са назначени. Всякакви подобни твърдения целят да доведат до ниска избирателна активност”, обърна се Даниел Панов към служителите и ръководствата на фирмите „Аглика”, „Нати”, „Алумина елит” и „Тремол”, с които проведе срещи.

Кандидатът на ГЕРБ за втори мандат като кмет на община Велико Търново припомни, че ниската избирателна активност води до експерименти, които поставят под риск европейския път на България, градовете и населените места. Той даде пример с парламентарните избори през 2013 г., правителството на Пламен Орешарски и спирането на европейските средства за повече от година.

„Местните избори са много важни, тъй като дават насоката за развитие на общините. Не ви залъгвам с щедри и неизпълними обещания, а ви представям бъдещите проекти с гарантирано финансиране. Предначертаният от екипа ми път за развитие на града и населените места през следващите години е част от цялостната концепция, която имам. Целта е да утвърдим старата българска столица на мястото, където вече сме – сред най-големите и успешни градове”, каза още Даниел Панов.

Панов подчерта, че събранията и срещите с хората са много важни, тъй като идеите, поставените въпроси и предложенията са първите задачи за решаване след изборите. Темите за разговор бяха свързани с поставянето на охранителни камери, новия тип шахти по тротоарите, отварянето на крепостта Трапезица като туристически обект, улица „Крайбрежна” и идеята за възстановяването на виенското колело в парк „Света гора”. Даниел Панов отговори, че във Велико Търново вече се монтират 42 камери по съвместна разработка на Общината и МВР, а в момента се изготвя европейски проект за още снимачни устройства. Той обясни, че очакванията са Трапезица да приема туристи до следващото лято. „Вече сме подали проект за първия етап от превръщането на улица „Крайбрежна” в нова и атрактивна речна зона. За виенско колело ще кандидатстваме по европейската програма за туристическа инфраструктура и атракции”, завърши Даниел Панов.

Във фирма „Аглика“, която е водещ производител на хавлиени изделия, с фабрика и в Америка, заявиха, че развиването на В. Търново като атрактивна туристическа дестинация се е отразило благотворно и на техния бизнес, а към екипа си от специалисти вече са привлекли и чуждестранни експерти, изразили желание да заживеят в старата българска столица.

Коментари

Задължително поле