На 6 април 2020 да почерпят

Девите да овладеят емоцията си, Скорпионите да не се поддават на ласкателствата – Дневният хороскоп на Алена

Иде бум на малоумни самоделни прически COVID-19 сам признал всичко пред руските учени

Свидетел предупредил полицията, че ще го застрелят На гроба на Мариян Марата се появила бележка с имената на килърите му

300 000 проститутки без препитание

СЗО преосмисля позицията си за маските (ИНФОГРАФИКА)

Картини под карантина Фантазьори създават шедьоври от тоалетна хартия, фолио, тенджери и домакински уреди

Отрицателни са пробите на контактните с народния представител Даниела Малешкова

Най-красивите близначки катерят модния Олимп 10-годишните Ава и Лия спасяват баща си от рак

Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Реанимират мярката 60/40 (обзор)

Руската компания „МиГ” спира поддръжката на МиГ-29 на българските военновъздушни сили

Извършването на ремонт на българските двигатели в полски предприятия ще стане основание за преустановяване от РСК „МиГ” АД като разработчик и производител на самолетите МиГ-29 на по-нататъшно изпълнение на договорните задължения за поддържането на експлоатацията на самолетите МиГ-29 на ВВС на България. Това се посочва в писмо от генералния директор на РСК „МиГ” АД до извънредния и пълномощен посланик на Русия у нас Юрий Исаков, изпратено до  „Фокус” от посолството на Руската федерация.

В писмото се посочва , че това ще постави под въпрос правомерността на по-нататъшно използване на тези самолети, както и сигурността на живота на пилотите. „Освен това, доставката на резервните части за полските самолети се придружава от оформянето на съответния международен Сертификат на крайния клиент, което прави невъзможно тяхното използване за трети страни, тъй като това ще е нарушение на международното право и ще стане основание за преустановяване на доставките и изпълнението на задълженията от руската страна също така и към Полша”, се посочва в писмото.

Условията, предложени от РСК „МиГ” са доста по-изгодни за България от икономическата гледна точка, се посочва още в писмото. „Ценовите параметри, предложени от полската и руската страни за ремонт на двигателите, са много близки. Полша е готова да удължи ресурса на двигателите срещу 1 023 000 евро, РСК «МиГ» на свой ред – срещу 1 050 000 евро. Същевременно срещу споменатата сума Русия беше готова да гарантира на България ресурса от 500 полетни часа, докато Полша – едва 350. Тоест горепосочената сума в случая на работа с Полша на ВВС на България ще им се наложи да платят почти два пъти по-често”, се посочва в съобщението.

„Въпреки този случай, който предизвиква у нас чувство на дълбоко съжаление, изхождайки от традицията на многовековното приятелство между Русия и България, все пак се надяваме да изградим взаимноизгодно сътрудничество, което да се базира върху международното право”, става ясно от писмото.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.