Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Фенът терорист крие кой му е дал бомбата (обзор) Не е отхвърлена версията, че взривната смес е направена на стадиона

Проф. Лъчезар Трайков: Множествената склероза не е генетично заболяване Хроничната умора е един от първите симптоми

Броят на убитите при атентата в Кабул нарасна до 57 души

Д-р Христо Алексиев – един филантроп от Хамбург От 10 години българинът увлича сънародници и германци за каузата на отец Иван като организира здравен център в Якимово

„Мисия България“ превзе и Китай Откриха Българистичен център в Пекин

Еманюел Макрон смята Владимир Путин за силен лидер, който се стреми да направи Русия велика

Хиляди българи и чужденци се хванаха за ръце на Голямото хоро в Брюксел, организирано от евродепутата Ева Майдел (СНИМКИ)

Истински трупове и органи на изложба в София Гидове дават съвети за здравословен живот

Руската компания „МиГ” спира поддръжката на МиГ-29 на българските военновъздушни сили

Извършването на ремонт на българските двигатели в полски предприятия ще стане основание за преустановяване от РСК „МиГ” АД като разработчик и производител на самолетите МиГ-29 на по-нататъшно изпълнение на договорните задължения за поддържането на експлоатацията на самолетите МиГ-29 на ВВС на България. Това се посочва в писмо от генералния директор на РСК „МиГ” АД до извънредния и пълномощен посланик на Русия у нас Юрий Исаков, изпратено до  „Фокус” от посолството на Руската федерация.

В писмото се посочва , че това ще постави под въпрос правомерността на по-нататъшно използване на тези самолети, както и сигурността на живота на пилотите. „Освен това, доставката на резервните части за полските самолети се придружава от оформянето на съответния международен Сертификат на крайния клиент, което прави невъзможно тяхното използване за трети страни, тъй като това ще е нарушение на международното право и ще стане основание за преустановяване на доставките и изпълнението на задълженията от руската страна също така и към Полша”, се посочва в писмото.

Условията, предложени от РСК „МиГ” са доста по-изгодни за България от икономическата гледна точка, се посочва още в писмото. „Ценовите параметри, предложени от полската и руската страни за ремонт на двигателите, са много близки. Полша е готова да удължи ресурса на двигателите срещу 1 023 000 евро, РСК «МиГ» на свой ред – срещу 1 050 000 евро. Същевременно срещу споменатата сума Русия беше готова да гарантира на България ресурса от 500 полетни часа, докато Полша – едва 350. Тоест горепосочената сума в случая на работа с Полша на ВВС на България ще им се наложи да платят почти два пъти по-често”, се посочва в съобщението.

„Въпреки този случай, който предизвиква у нас чувство на дълбоко съжаление, изхождайки от традицията на многовековното приятелство между Русия и България, все пак се надяваме да изградим взаимноизгодно сътрудничество, което да се базира върху международното право”, става ясно от писмото.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.