Тежък старт за „Реал“ след раздялата с Роналдо и Зидан

На 16 август 2018 да почерпят

Къде се корени харизмата на дъновизма Решения на видни политически фигури са повлияни от учението

Фалшиви новини пак бълва „Дневник“ Мамят за плажа в Аспарухово, лъжат за делото за Пирин

Богатите гинат по-скъпо в катастрофи В момента съдиите присъждат еднакви суми за обезщетение на всеки наследник

Най-малко 48 загинали при самоубийствен атентат в Кабул Ранените са близо 70

„Копенхаген“ дразни ЦСКА с думи

Шефката на Агенцията по вписванията Зорница Даскалова: Не е време за оставка, необходима съм (обзор) Никой не бил застрахован от срив

Извънредно положение в Генуа след рухването на виадукта

Кога хазната връща ДДС по европроекти

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Търсят две момчета, пометени от вълна на вълнолома във Варна Отменят празничния концерт и заря в града

САЩ налагат санкции върху руски и китайски компании за нарушаване на икономическото ембарго върху Северна Корея

Руската авиокомпания: Няма човешка грешка при катастрофата, пилотът е опитен

Руската компания „Когалимавиа“, чийто самолет се разби днес в Египет, заяви, че не вижда основания да се предполага, че катастрофата е резултат от човешка грешка, предаде Ройтерс, цитирайки Интерфакс и РИА Новости.

Говорителка на компанията каза, че пилотът е бил опитен, а самолетът е бил в добро техническо състояние. Командирът на полета Валерий Немов е имал е 12 000 летателни часа, от които 3 800 с този тип самолет, съобщи и ТАСС.

Компанията „Когалимавиа“, която от 2012 г. смени търговската си марка на „Метроджет“, е създадена през 1993 г. под името „Колавиа“. Тя е на 19-о място в Русия по брой на превозвани пътници , сочат руски хстатистически данни. Работи с два ербъса А320 и седем ербъса А321.

Самолетът, който се разби днес на Синайския полуостров, е извършил първия си полет през 1997 г. за ливанската компания МЕА, след това е бил използван от турската „Онур еър“ и Саудитските авиолинии, а от 2012 – от руската компания за чартърни полети.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.