МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Фенът терорист крие кой му е дал бомбата (обзор) Не е отхвърлена версията, че взривната смес е направена на стадиона

Проф. Лъчезар Трайков: Множествената склероза не е генетично заболяване Хроничната умора е един от първите симптоми

Броят на убитите при атентата в Кабул нарасна до 57 души

Д-р Христо Алексиев – един филантроп от Хамбург От 10 години българинът увлича сънародници и германци за каузата на отец Иван като организира здравен център в Якимово

„Мисия България“ превзе и Китай Откриха Българистичен център в Пекин

Еманюел Макрон смята Владимир Путин за силен лидер, който се стреми да направи Русия велика

Хиляди българи и чужденци се хванаха за ръце на Голямото хоро в Брюксел, организирано от евродепутата Ева Майдел (СНИМКИ)

Истински трупове и органи на изложба в София Гидове дават съвети за здравословен живот

“Балони на любовта” пред Народния театър с инициатива срещу омразата между разделените родители и децата им (СНИМКИ)

“Арсенал” вилнее в края

Чужденци ще строят конна база край Банско,ще инвестират и в Петрич

Пожар избухна в небостъргач в Дубай Няма сведения за пострадали

Стартира кампания “Да направим „Златната ябълка” световно събитие” (Видео)

С тръгването на световната премиера на новия български анимационен сериал „Златната ябълка“ стартира и кампанията „Национално предизвикателство – 1 милион. Да направим „Златната ябълка световно събитие“. Целта е да информира българите в страната и чужбина и да ги мотивира да гледат филма и да го споделят с приятели. . Ако получи тази сериозна подкрепа, продуцентите на сериала ще имат сериозни основания да преговарят с големи анимационни компании и разпространители, съобщава БНР.

Златната ябълка“ е проект, който се разработва над три години, като последните месеци е работено само над първия трейлър, каза Димитър Петров – аниматор, създател на Студио „Змей“ което стои зад създаването на „Златната ябълка“.

Той е на мнение, че българската митология има потенциал да захрани повече от един сериал. “Всички сме чували колко богат е фолклорът ни, но чак, когато започнах да го проучвам сериозно заради „Златната ябълка“ осъзнах какво огромно богатство е”, обясни той.

Едни от първите хора, които виждат сериала, са колеги на Димитър Петров от Cartoon Network от Англия и Франция. Те остават силно впечатлени от това, което предлага българския фолклор и митология.

Проектът “Златната ябълка” е дело на 25 души, които живеят и работят в пет различни държави. Главната дизайнерка на персонажи Светла Радивоева, напримр работи като аниматор в Disney и в свободното си време прави персонажите в българския сериал.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.