Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Половината от камерите на КАТ не работят

Близо половината от камерите на КАТ на пътя са извън строя, съобщава Нова телевизия. Част от радарите в патрулките, които дебнат шофьорите за превишена скорост, са повредени и няма кой да ги ремонтира. В същото време след връщането на мобилните камери в битката с бясното шофиране наказаните рязко се увеличават.

Два пъти повече нарушители за висока скорост само за година. Ако през 2014 г. санкционираните за бясно шофиране са били 123 000, то след активното връщане на радарите на пътя стават над 234 000. Контролът се осъществява със 148 радара, 24 стационарни камери и една система за средна скорост. Почти половината от мобилните камери обаче не могат да участват в битката с високите скорости.

Честитки с електронни фишове и актове за джигитите с най-висока скорост вече пътуват към нарушителите а за някои глобата ще е рекордна. Повече нарушители, но по-малко тежки инциденти на пътя.

Оказва се, че от 148 радара изправни са около 90. Останалите са развалени, но няма кой да ги поправи и остават извън строя. В началото на годината изтече договорът с фирмата, която ремонтира радарите. Затова до избор на нова развалените камери просто не могат да засичат нарушителите.

Очакванията са до две седмици да има избрана фирма, а до месец – всички радари отново да участват активно в контрола на пътя.

Въпреки многото наказани, събираемостта на глобите остава ниска. Проблемът е, че много от джигитите не могат да бъдат открити на адреса си и глобата не може да влезе в сила.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.