Общинската болница в Нова Загора има нов скенер

Михайлов подаде оставка

Борисов ще се срещне с премиера на Кралство Камбоджа Хун Сен

Официално: Борислав Михайлов подаде оставка

Убиец влиза за 25 години зад решетките 23-годишният Тодор отърва доживотния затвор заради съкратен процес

Джулиана Гани и годеникът й пускат обща песен, осмиваща Ричард Величков

Премиерът Борисов: Партньорството между България и Израел продължава да е отлично във всички сфери

Дядо блъсна с колата си баба на пешеходна пътека

Съдът спря делото за преместването на Куйович

И това видяхме…

Антония Петрова-Батинкова с нови снимки от двумесечната й почивка в Гърция

Елен връхлетял върху кола, тя пък ударила друг автомобил

„Фолксваген” потвърди, че отлага решението за изграждане на завод в Турция заради военната офанзива в Сирия

Половината от камерите на КАТ не работят

Близо половината от камерите на КАТ на пътя са извън строя, съобщава Нова телевизия. Част от радарите в патрулките, които дебнат шофьорите за превишена скорост, са повредени и няма кой да ги ремонтира. В същото време след връщането на мобилните камери в битката с бясното шофиране наказаните рязко се увеличават.

Два пъти повече нарушители за висока скорост само за година. Ако през 2014 г. санкционираните за бясно шофиране са били 123 000, то след активното връщане на радарите на пътя стават над 234 000. Контролът се осъществява със 148 радара, 24 стационарни камери и една система за средна скорост. Почти половината от мобилните камери обаче не могат да участват в битката с високите скорости.

Честитки с електронни фишове и актове за джигитите с най-висока скорост вече пътуват към нарушителите а за някои глобата ще е рекордна. Повече нарушители, но по-малко тежки инциденти на пътя.

Оказва се, че от 148 радара изправни са около 90. Останалите са развалени, но няма кой да ги поправи и остават извън строя. В началото на годината изтече договорът с фирмата, която ремонтира радарите. Затова до избор на нова развалените камери просто не могат да засичат нарушителите.

Очакванията са до две седмици да има избрана фирма, а до месец – всички радари отново да участват активно в контрола на пътя.

Въпреки многото наказани, събираемостта на глобите остава ниска. Проблемът е, че много от джигитите не могат да бъдат открити на адреса си и глобата не може да влезе в сила.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.