Комисията по досиетата представя във ВТУ сборник от поредицата „Из архивите на Държавна сигурност“

Банско с участие на Международното туристическо изложение в Тел Авив и в София

Пътник е ранен след удар на кола в стълбище

Канцлерът на Австрия отложи посещението си у нас по здравословни причини

В оставащите дни от месец февруари се очаква застудяване

Учени: Слабите хора и въздържателите умират по-рано Две чаши кафе на ден удължават живота

Агенция АФИС: ГЕРБ събира подкрепата на 26% от населението, БСП – 22,4%

Димитър Маргаритов, КЗП: Социалните мрежи трябва да спазват правилата за защита на потребителите при търговията онлайн

Главният прокурор Сотир Цацаров заминава за Великобритания  

Музей „Етър” в Габрово показва уникални гравирани медни съдове

Арх. Борислав Игнатов: Електронизацията на разрешителните за строеж ще улесни гражданите и общините

Турските власти разпоредиха арест на 170 военни заради преврата

Комисия възпитава с безплатно кино в Шумен Зрителите ще разговарят с Ники Илиев и Орлин Павлов

Каракачанов отговори на Радев: Модернизацията на армията не е прекратена

Боряна Калейн: Не съм тръгвала с идеята за медали

Приемат документи за социални асистенти и потребители

Община Търговище започна прием на документи за подбор и наемане на кандидати, които да предоставят услугите:„Личен асистент“, „Социален асистент” и „Домашен помощник”.

Те ще бъдат ангажирани по проект „Нови хоризонти“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Асистентите ще обслужват хора с увреждания, включително деца, както и възрастни над 65 г.

Всички потребители на услугите, които ще бъдат обхванати по проекта, са с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Кандидатите да станат асистенти или помощници могат да подават необходимите документи в Центъра за административно обслужване в Търговище в срок до 26.02.2016 г., включително.

От Общината обявяват и прием на документи за подбор на потребители, които се нуждаят от личен, социален асистент или домашен помощник.

Срокът за подаване на документи е също до 26 февруари. Към тях трябва да бъдат приложени експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК, протокол от лекарска комисия или друг медицински документ.

Услугите ще се предоставят за срок от 18 месеца. Очаква се те да стартират в началото на април.

Екипът на проекта планира да обхване максимален брой населени места, като назначи асистенти или помощници, които да полагат грижи за колкото се може повече хора и в селата от общината.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.