Кметът Фандъкова глоби фирма за увредено дърво при ремонта на „Граф Игнатиев“

Трима ранени при катастрофи са в областната болница в Сливен

Държавата насърчава отстрела на диви свине, ловците ще взимат проби за африканска чума

Бързо производство срещу трима шофьори в Сливенско

Защитено жилище се строи в Сливен със средства от САЩ

Рамуш Харадинай: Размяната на територии би предизвикала трагедия за целия балкански регион

Ангела Меркел: За всички е добре, че Тръмп и Путин планират да се срещнат отново

Жена разбра за липса на колата си след 4 месеца

Парламентът прие общо решение за мигрантите Нинова благодари на Борисов и на ГЕРБ за приетите предложения на БСП

Николина Ангелкова: Предвиждаме мащабна маркетингова кампания през 2019 г.

Пет български университета създават уникален Център за върхови постижения в областта на информатиката и ИКТ

Полицията в Гърция задържа четирима турски граждани

„Обединените патриоти“ изпратиха писмо до турския посланик в защита на българския граничар Михаил Цонков

Борисов към Нинова: Вкараха Меркел в мигрантската криза, както вас – за козичките Парламентът обсъжда консенсусно решение по предложение на премиера

Прокуратурата разкри подробности за зверската катастрофа на АМ „Тракия“, в която загина младо семейство Украинският шофьор на тира отива на съд

Приемат документи за социални асистенти и потребители

Община Търговище започна прием на документи за подбор и наемане на кандидати, които да предоставят услугите:„Личен асистент“, „Социален асистент” и „Домашен помощник”.

Те ще бъдат ангажирани по проект „Нови хоризонти“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Асистентите ще обслужват хора с увреждания, включително деца, както и възрастни над 65 г.

Всички потребители на услугите, които ще бъдат обхванати по проекта, са с ограничения или в невъзможност за самообслужване.
Кандидатите да станат асистенти или помощници могат да подават необходимите документи в Центъра за административно обслужване в Търговище в срок до 26.02.2016 г., включително.

От Общината обявяват и прием на документи за подбор на потребители, които се нуждаят от личен, социален асистент или домашен помощник.

Срокът за подаване на документи е също до 26 февруари. Към тях трябва да бъдат приложени експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК, протокол от лекарска комисия или друг медицински документ.

Услугите ще се предоставят за срок от 18 месеца. Очаква се те да стартират в началото на април.

Екипът на проекта планира да обхване максимален брой населени места, като назначи асистенти или помощници, които да полагат грижи за колкото се може повече хора и в селата от общината.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.