Делегация на ЕК оцени високо работата на ГДБОП в сферата на киберсигурността

Спас Русев гледа „Левски“

Въвеждат Монтесори педагогика в детските градини в Габрово Проектът стартира с 90 000 лева

НКЖИ: Неразрешена маневра е причина за дерайлиралата цистерна с газ на гара Бяла

Борисов и Меркел разговарят в резиденция Бояна (СНИМКИ)

Екатерина Захариева: Реалистично е Македония да получи покана за членство в ЕС още тази година

Произвеждат 50 хиляди кубика сняг за Световното по сноуборд в Банско

4-годишно детенце почина, роми окупираха разложката болница

Остава бедственото положение в смолянската община Баните

Пушач издаде пиян шофьор в Шумен

Бойко Борисов посрещна Ангела Меркел на летището (ВИДЕО)

Българин от Русе извади богоявленския кръст в македонска община, отрупаха го с подаръци

Йоханес Хан: Европа не може да се сведе до банкомат

76,4 млн. лв. е проектобюджетът на Велико Търново за годината Предвидени са 300 000 лева за ремонт на пътища в населените места

Задържаният куриер на алоизмамниците имал регистрация за наркотици

Под Еверест нещо трака! Идва шарената ТАТА

Непалският автопарк трябва да бъде преживян, за да бъде разбран. Хубаво е да се повозите на втория етаж (т.е. на покрива) на междуградски автобус, който по разписание взема разстоянието между Катманду и 20-хилядния град Чарикот в Хималаите за 5 часа, но заради свлачище е изпълнил маршрута за двойно повече време. След като се друсате на свеж хималайски въздух в продължение на половин денонощие и послушате боливудски хитове (певиците са достойни конкурентки на Софи Маринова, която има диапазон 5 октави), бъдете сигурни – вече може да ви изстрелят с ракета в Космоса, без да се издрайфате!

Падат ли пасажери от покрива на автобуса? Падат, казва ми тийнейджърът Сурен, с когото се подпираме, за да не подскачаме много високо. И какво става, като паднат? – питам аз. Ами умират – хили се той. Честито!

Извън столицата Катманду непалският КАТ отсъства. А местните пътища, по които веднага си личи, че не е стъпвала Лиляна Павлова (е, няма и винетки!), може да бъдат пребродени само със здрави возила. Затова монопол държи индийският концерн ТАТА – автобусите и камионите, с които хората и товарите се движат между планината и равнината, са от тази проверена марка. За две седмици в Непал репортерът на „Труд“ не видя закъсало возило от този бранд въпреки разнообразната пътна мрежа, част от която никога не е виждала асфалт и валяк.

ТАТА нашумяха наскоро в новините, след като смениха името на новия си компактен модел „Зика“ заради едноименния смъртоносен вирус. Но под Хималаите никой не се чуди – изборът е само ТАТА. Вярно, доста трака, но чупене няма.

За разлика от Западна Европа, където при всяко боядисване на колата се взема нов талон от КАТ, шофьорите на индийските зверове редовно подновяват външния вид на камионите си, за да бъдат забелязани от техните колеги. Сърца, пронизани от стрели, хиндуистки богини, световни спортни марки или важни сентенции красят возилата, които пълзят под Еверест. Може пътят да не е път, но поне окото да се радва!

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.