Президентът прехванат от ДАНС (обзор) Водено е дело срещу престъпна група, пречила на проверка на КПКОНПИ срещу държавния глава

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 29 януари 2020

Тежка катастрофа затвори пътя Русе-Силистра

Френският самолетоносач „Шарл Де Гол“ ще акостира в Кипър

Кубрат Пулев: След мача с Кличко приятелите ми драстично намаляха

Софиянци живеят два пъти по-добре от варненци Стара Загора е веднага след столицата и изпреварва по-големите градове

Българин, завърнал се от Пекин, е потърсил помощ във ВМА

Лондон пуска „Хуавей” въпреки натиска на САЩ Великобритания смята, че може да контролира рисковете

Прессекретариатът на президента: Няма как да коментираме записите, разпространени от прокуратурата

След среща на Горанов с ресторантьори и хотелиери: Отлагат Наредба Н-18 за шест месеца Планираният за утре протест срещу наредбата се отменя

Румен Радев: Не можем да продължаваме напред, ако не сме стъпили здраво на нашите традиции

19 цивилни са станали жертва на конфликта в Източна Украйна през 2019-та

€2000 на бебе дава Гърция (обзор) Сумата е еднократна, ще се изплаща на две равни вноски

Сирийски правителствени сили превзеха град в провинция Идлиб

Екатерина Захариева: И четиримата българи в Ухан искат да се върнат, няма да ги изоставим

Транспортният министър Ивайло Московски: Кой е Радан Кънев?

„Кой е Радан Кънев? Аз не го познавам, никога не съм разговарял с него в лично качество. Дори не ми е задавал въпрос в парламента, не съм го виждал никога на четири очи”, заяви в предаването „Лице в лице“ в ефира на бТВ транспортният министър Ивайло Московски. Думите му бяха по повод поисканата му оставка от председателя на ДСБ.

„Не считам, че господин Кънев е достатъчно компетентен по темата „Транспорт”. Най-малкото е и неинформиран, но в крайна сметка, като ми иска оставката, го считам за реклама за мен”, каза още Московски.

Той даде яснота и за блокадата на границата с Гърция. Според него това е недопустимо и с външния министър Даниел Митов ще настояват пред Европейската комисия за изготвяне на нов документ, който да се прилага в подобни случаи.

„Този документ трябва да позволява бърза и незабавна реакция на ЕК в подобен тип кризи – да има план за действие от страна на Брюксел, който да се намесва буквално часове или дни след започването на такава криза и да не се допуска разрастване“, разясни Московски.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.