На 21 юли 2018 да почерпят

Испания спаси 540 преселници в Гибралтарския проток

Изписаха от болница британеца, отровен с Новичок

„Боинг“ триумфира на шоуто „Фарнбъро“ Истински железен човек лети на авиошоуто (ИНФОГРАФИКА)

Николай Младенов, специален координатор на ООН в Близкия изток: Израел и Хамас да отстъпят от ръба на войната

Сменят ветеринаря в Болярово, евтаназия в Шарково ще има

Томислав Дончев за скандалите около чумата: Една рутинна процедура се превърна в политическа криза

ОПОС ще финансира ВиК проекти за 1,35 млрд. лв.

Коцето спря купоните Певецът отбеляза празника със семейството си

Израел и Русия се договориха за по-тясно сътрудничество в Сирия

Тръмп няма да подкрепи предложението на Путин за референдум в Донбас

Макрон уволни свой сътрудник, бил протестиращи

Цветан Цветанов след решението на НС за мигрантите: Благодаря на опозицията!

Напускалият свободно Варненския затвор – бивш рали състезател и лидер на престъпна група

Румяна Арнаудова за арестите в КАТ-Габрово: Касае се за длъжностни и документни престъпления

Кунева: Второкласникът Боян ми помогна. Променят графата в бележника Забележки на Бележки

„Когато те похвалят, ти порастват крила! Привърженик съм за поощряването на добрите постъпки и ще се боря срещу агресията в училище.“ Това казала вицепремиерът и министър на образованието и науката Меглена Кунева, цитирана от пресцентъра на МОН, на 8-годишния Боян Ганев, който й изпрати критично послание. Ученикът от II клас в столичното 51 СОУ е гостувал в министреството по покана на Кунева.

Второкласникът написа отворено писмо до шефката на МОН с въпроса защо в бележника няма графа за похвали, а само за забележки.

„Ще предложа на експертите за следващата учебна година съдържанието на бележника да се промени“, заявила Кунева. Възможно било графата ЗАБЕЛЕЖКИ да се преобразува в по-неутрална форма и да бъде заменена с БЕЛЕЖКИ.

„Една добра дума може да даде повече кураж на ученика, отколкото непрекъснатите критика и забележки – казала още министър Кунева – Боян ми помогна, защото се опитваме да променим подхода в образованието. Има два начина на мислене. Единият е оценка и строг контрол. Другият е от първи до четвърти клас да не се напрягат децата. Аз бих казала – окуражете ги и те ще извадят най-доброто от себе си. Гледната точка на Боян подкрепя второто и се надявам това да се сбъдне.“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.