Бойко Борисов: Желая ви още по-големи заплати в „Ада Тепе“

С-400 свали цели, летящи със скорост над 2000 км/ч (ВИДЕО) За мишени са използвани свръхзвуковите ракети „Фаворит“

Мошеникът е осъждан за други измами

Спипаха пияни френски тираджии в Берковица, единият – на литър концентрат Нашенец подобри алкохолните постиженията на чужденците, но катастрофира

Кметът Фандъкова: Продължава изграждането на канализация в „Горубляне“, „Нови хан“ и „Бенковски“

Мъж преби приятелката си във Варна

Премиерът Борисов присъства на откриването на мина „Ада тепе“ (ВИДЕО) Рудникът ще вади 85 хиляди тройунции злато годишно

Полицията откри 4,7 кг хероин, закопани в градина в габровското село Гергини 1 кг кокаин е намерен в колата на собственика, крил дрогата, след като съучастникът му беше арестуван в понеделник в Столипиново

В Банско откриха Десетия юбилеен фестивал на операта

ЕС дава 100 млрд. евро за Европейски фонд за бъдещето

Джей Ло на фитнес с чанта за $20 000

49-годишен мъж се е удавил в частен водоем в Кюстендилско

Освободиха руския опозиционер Алекей Навални след 30-дневен арест

Майли Сайръс: Пуша трева и псувам, но не съм лъжкиня

Премиерът Борисов посети стадиона на футболен клуб „Арда“ (ВИДЕО)

Влак литна с 226 км/час по линията София – Пловдив

снимка: архив

Мини композиция с френски локомотив и немски вагон прелетя за малко повече от 5 минути разстоянието между Пловдив и Стамболийски, съобщава marica.bg.

Това се случи вчера, по време на изпитанията на новото високоскоростното трасе, част от модернизацията на линията София – Пловдив като участък от Трансевропейската железопътна мрежа. Проектът се изпълнява на части, като трасето от Пазарджик до Пловдив представлява лот 3.

По ЖП линията разстоянието от Стамболийски до Пловдив е 16 километра. По време на тестовете френската машина е развила рекордните за България 226 км/ч. По цялото трасе пък композицията е поддържала средна скорост от 180 км/ч. Цялото трасе от София до града на тепетата е 125 км.

След завършването му разстоянието ще може да се взима с влак за по-малко от час включително престоя на основните гари. Прогнозите са скоростта във вече модернизираната отсечка за редовните пътнически влакове да бъде 160 км/ч.

За влаковете с накланящи се кошове ще е възможна и скорост от 200 км/ч. За товарните влакове е предвидена максимална скорост от 120 км/ч.

За целта обаче трябва да се закупят нови машини, защото техниката, с която в момента разполага БДЖ, не предполага скорост повече от 100 км в час, обясняват специалистите.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.