Оправдаха прокурор, бил невменяем

Кмет и фолк певец връщат парите за къщи за гости 158 проекта възстановяват пълната сума

Наводнението във Венеция е повредило мозайки и колони в катедралата Сан Марко

Ловци от Норвегия и Гърция отстреляха 100 фазана

Затягат правилата за биоресторантите

Министър Ангелкова: Започваме дебат за повишаване на минималната застраховка за туроператори Tой е актуален и в чужбина след фалита на “Томас Кук”

MU-Vi.tv представя филм за Варна в Културния институт на България в Берлин

Разследват пловдивски полицай, взимал заеми без да ги връща

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 20 ноември 2019 г.

Волейболната федерация за натиска: Голословни твърдения

Причината за смъртта на 3-годишното дете от София е пневмония

Вучич: Имам хронично заболяване

Бялото братство с изненадваща прогноза на Учителя за България Могат да останат 300 хиляди българи, но възложената им от небето мисия - ще изпълнят, казал Дънов

Перничани твърдят, че графикът на водния режим не се спазва

Вицепремиерът Николова: Работим за изграждането на всеобхватно българо-индийско партньорство

Профилните снимки в социалните мрежи издават характера ни

Снимките, които публикуваме в социалните мрежи издават много повече за характера ни, отколкото смятаме, сочи ново изследване, предаде БТВ.

Проучването е направено сред потребители в „Туитър” и „Фейсбук”, като учените са доказали, че само от профилната снимка на даден потребител могат да се извадят достатъчно правилни заключения за неговия характер.

В „Туитър” учените са взели предвид и какво пишат потребителите в профилите си. След това алгоритъм е изчислил главните разлики между всеки потребител, в зависимост от публикациите му в интернет и разликите между профилните снимки на всички участвали.

Въз основа на данните, учените успешно предвиждат черти от характера на всеки един потребител.

Общителните хора са склонни да публикуват повече снимки с приятелите си и да използват тях за профилни снимки. По-отворените към света хора правят цветни и разнообразни снимки.

Невротичните хора използват профилни снимки, на които не се виждат лицата им. Ако на снимките са те, често тези хора са с очила, които скриват голяма част от лицето им.

Според учените направили проучването подобни данни могат да заместят традиционните въпросници и анкети в интернет, за да може да се прецени дали даден продукт достига до точните потребители.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.