Чарли Шийн продава имението си в Лос Анджелис за 10 мил. долара

България и Сърбия подписаха три меморандума за транспорта и социалната политика

Задържаха под стража дилър, заловен в казино

“Изворите” с трите моми в Котел – сред първенците в онлайн фотоконкурс

190 варненчета станали жертви на престъпления за година

2,3 млн. лева за инвестиции в Котел

Легионерът от Орешник остава в ареста

Окончателно: 18 години затвор за Минчо Янков, който уби съперник и намушка изгората си

Кирил Домусчиев: Целта е ясна!

БНБ пуска в обращение сребърна възпоменателна монета на тема „140 години от Освобождението на България“

Осъдиха условно похотлив дядка, блудствал с непълнолетно момиче от Петрич

Станимир Стоилов: Случват се неща, които не ми харесват

Унгария иска от Брюксел половин милиард евро обезщетние за охраната на границите

8 години решетки за рецидивист, изнасилил жена на улицата

Профилните снимки в социалните мрежи издават характера ни

Снимките, които публикуваме в социалните мрежи издават много повече за характера ни, отколкото смятаме, сочи ново изследване, предаде БТВ.

Проучването е направено сред потребители в „Туитър” и „Фейсбук”, като учените са доказали, че само от профилната снимка на даден потребител могат да се извадят достатъчно правилни заключения за неговия характер.

В „Туитър” учените са взели предвид и какво пишат потребителите в профилите си. След това алгоритъм е изчислил главните разлики между всеки потребител, в зависимост от публикациите му в интернет и разликите между профилните снимки на всички участвали.

Въз основа на данните, учените успешно предвиждат черти от характера на всеки един потребител.

Общителните хора са склонни да публикуват повече снимки с приятелите си и да използват тях за профилни снимки. По-отворените към света хора правят цветни и разнообразни снимки.

Невротичните хора използват профилни снимки, на които не се виждат лицата им. Ако на снимките са те, често тези хора са с очила, които скриват голяма част от лицето им.

Според учените направили проучването подобни данни могат да заместят традиционните въпросници и анкети в интернет, за да може да се прецени дали даден продукт достига до точните потребители.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.