Продължава издирването на 18-годишния затворник, избягал от общежитие в Смолян

На 23 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 23.10.2019

Стрелба в училище в Калифорния, един човек е ранен (СНИМКИ и ВИДЕО)

Две жертви на поройни дъждове в Италия

Жертви и ранени след стрелба във ферма в Русия

Путин след срещата си с Ердоган: Постигнахме съдбоносни решения за Сирия

Еврокомисар: Влизането в Шенген на Хърватия, България и Румъния е още по-необходимо при сегашните предизвикателства

„Фолксваген“ не търси ново място за завода си, проектите са замразени

Осъдиха трима българи в Санкт Петербург за опит за продажба на 40 кг кокаин Ще лежат от 10 до 12 г. в изправителен лагер със строг режим

Ердоган: Турция и Русия ще извършват съвместни патрули в Сирия

Баде Ишчил си хвана младо гадже

Вебер за мониторинговия доклад на ЕК за България: Добра работа, Бойко Борисов!

Настояват за спиране на финансовото подпомагане на Тома Белев от държавата В писмо до премиера Бойко Борисов искат отстраняване от длъжността му в Министерския съвет

УЕФА ни предупреди за напускането на Боби

Инж. Лазар Лазаров: Електронните винетки ще засегнат много интереси и най-вече на тези, които до този момент пътуваха почти безплатно по българските пътища

„Подозираме, че това е жалба, която е пусната с цел да облекчи някого при подготвянето на документи или пък да отложи във времето изпълнението на тази система. Засега нямаме проблем по спазването на сроковете“, заяви пред БНТ инж. Лазар Лазаров, председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“.

„Амбицията е стикерите, които лепим на предните стъкла на автомобилите, да изчезнат от следващата година и да бъдат заменени с далеч по-удобните електронни чипове“, уточни Лазаров.

Той поясни, че въпросната фирма не се занимава с изпълнението на електронни системи за управление на пътен трафик.

„Жалбата е пусната срещу обявяването на процедурата и мотивите за удължаване на срока на подаване на документи. Комисията по защита на конкуренцията излезе със свое становище и трябва да се види дали жалбата ще продължи в съда или ще приключи дотук“, каза инж. Лазаров и допълни, че в АПИ са наясно, че с пускането на ТОЛ-системата се засягат много интереси и най-вече на тези, които до този момент пътуваха почти безплатно по българските пътища.

Електронната винетка ще има и предимството, че ще важи от датата на закупуване до датата на изтичане на съответния срок, за който тя е закупена. Винетката ще може да бъде купувана по няколко начина – в интернет, в пункт, както и досега, а също и по банков път.

Движещите се автомобили наз 3 тона ще бъдат таксувани по отделна тарифа, защото тежките товарни автомобили рушат пътната мрежа. Редно е те да плащат най-много за нейното възстановяване. Затова и ТОЛ-системата е най-справедливата при определянето на таксите.

Инж. Лазаров заяви, че очакванията на АПИ са след въвеждането на винетките приходите да са 280-300 млн. лева. От тях 20 000 винетки са за социално подпомагане на инвалиди и хора, придружаващи такива лица. „Така че реално приходите ще бъдат около 270 млн. лева“, каза още той. 600 млн. лева обаче са минималният разход, необходим за поддържане на пътната мрежа.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.