От Белия дом официално съобщиха, че Тръмп няма да участва в Световния икономически форум в Давос

Евростат: На 100 хиляди българи се падат 64 общопрактикуващи лекари

Португалия открива специални коридори на летищата си за британците

Атанасовден е

Берлускони ще се кандидатира на евроизборите през май

Вучич: Сърбия приема решенията си въз основа на волята на совите граждани, а не според указанията на чужди правителства

Отново мръсен въздух в София, в някои части завишението е 6 пъти над нормата Завишени нива на фините прахови частици има в още няколко града

Франция запазва военното си присъствие в Сирия и Ирак и през 2019 г.

На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Петричкият Ескобар от 20 г. е недосегаем Село Тополница – Меката на дрогата в България

bTV Media Group излъчва срещи от Шампионска лига и през следващите 3 г.

bTV Media Group придоби правата за излъчване на срещите в сряда от УЕФА Шампионска лига до 2021 г. Двубои от най-популярния и комерсиален футболен турнир в света, включително финалните мачове между двата най-добри отбора през пролетта на 2019, 2020 и 2021 г., ще бъдат излъчвани в каналите bTV Action, Ring и Voyo.bg. Спортната редакция на медийната група подготвя и допълнително коментарно и ексклузивно съдържание специално за онлайн среда.

Интересът към Шампионска лига у нас през годините е безспорен, доказан и от отличното му представяне в каналите на bTV Media Group. Финалът на турнира за сезон 2017-2018 г. между Реал Мадрид и Ливърпул, излъчен на 26 май по bTV Action, привлече 38,2% от зрителите на възраст 18-49, с 12% повече спрямо миналогодишния финал. Още по-голям е интересът сред младата аудитория. Повече от 43% от всички на възраст 18-34 (с 22% повече от миналата година) са проследили третич пореден спечелен финал на Реал Мадрид в най-престижния клубен турнир. bTV Action беше най-гледаният ТВ канал вечерта на 26 май сред всички групи зрители.

„В медийна среда, изцяло доминирана от съдържанието, bTV Media Group спазва ангажимента си към зрителите, като отново ще предложи най-доброто от футбола. Шампионска лига е най-вълнуващият клубен футболен турнир не само в Европа, но и в света, а феновете ще могат да следят срещи, коментари и допълнително специално съдържание на всички наши платформи“, коментира Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.