Mayoral – историята на едно приятелство с децата

Пазарът никога не е бил толкова богат на избор, както в днешни дни. С един клик, с една бърза разходка, потребителят открива всичко, което му е нужно – предлагането е огромно и повсеместно. Не рядко обаче възниква проблемът, че купената дреха се променя след първото си пране, обувките – загубват форма и удобство броени пъти след носене. Факти, които напрягат всеки, особено тези, които пазаруват често за своето дете. Защото, всички знаем, нуждите на децата са доста по-различни от нашите. Комфортът и качеството трябва да са винаги на първо място. Мисия, която една испанска марка следва неотлъчно.

Малко история...

Години преди настоящето свръхпроизводство, един бранд е осъзнал, че всъщност не количеството, а качеството е това, което продава. Възникнал през далечната 1941 г. в Испания, Mayoral е малък семеен бизнес, създаден за производство на чорапи и чорапогащници. Днес, години по-късно, марката е успешен и разпознаваем международен бранд. На какво се дължи това ли? Mayoral винаги са били движени от идеята, че трябва да стават все по-добри, в това което правят, пред следването на път на разрастване на всяка цена. Стремеж, превърнал ги в символ на качество, удобство и модерен дизайн в сферата на създаване на дрехи, обувки и аксесоари за деца от 0 месеца до 18 години. Наложеният от тях слоган:”Творим приятелства” е неоспорим – милиони деца ги обожават.

Работейки с над 90 дизайнера, Mayoral целогодишно разработват нови колекции. В тях те влагат идеи, вдъхновени от най-новите модни течения, съчетавайки ги с висококачествени, устойчиви тъкани. От 1975 г., когато компанията се преориентира към производство на дрехи и аксесоари за деца и тинейджъри, марката се развива стремглаво, стъпвайки в над 100 страни.

Къде всъщност е ключа на успеха?

Да създаваш мода за деца е изключително отговорно. А когато си воден и от идеята да постигнеш отлично качество на разумна цена, задачата става още по-трудна. Mayoral се справя повече от успешно. Милиони семейства избират бранда за облекло на своите новородени и бебета. Родителите с деца на възраст от 2 до 10 години са вдъхновени от силата на издръжливост на материите във всяка дреха, а тинейджърите са доказани фенове на удобните модели, отразяващи подрастващия им бунтарски дух. Спортно-елегантният стил на Mayoral е винаги разпознаваем. Дизайнерският почерк подчертава всяка детска индивидуалност ненатрапчиво, но с характерни елементи. Концепция стъпила на повече от достъпна за потребителя цена.

Това не е всичко

Zero Waste тенденцията, която се налага все повече през настоящето десетилетие, не подминава и детските дрехи Mayoral. Защото е факт, че света не спира да се развива, но е изправен пред редица глобални екологични проблеми. Брандът не затваря удобно очите си пред тези факти. Напротив, през последните години Mayoral непрекъснато инвестират в разгръщането на идеята за производство на устойчиви тъкани, създадени с нулев отпадък към природата. Еко памукът в техните изделия се превръща във все по-основна материя за производство на качествените им облекла. По този начин дрехите въплъщават послание, разпространявано от най-малките – децата, че Земята е единственaтa, която имаме и трябва да я пазим.

Фактите днес

В настоящето, Mayoral е наложена мултинационална компания, оперираща в над 100 страни. Достъпни физически и онлайн обектите, налагащи бранда на пазара са стотици. В България марката е представена чрез Crazy Kids, като те предлагат неизчерпаем избор от качествени стоки, както за новородени и бебета, така и за пораснали деца и щури тинейжъри.

Източник: Crazy Kids

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини