Купувачите на електромобили не са лоялни към марките

Купувачите на електромобили не са лоялни към марките

Купувачите на електрически коли не показват такава лоялност към марките, каквато демонстрират купувачите на автомобили с вътрешно горене. Техническите характеристики на превозното средство са много по-важни от неговата емблема, показва проучване на маркетингова комисия от университета в Щутгарт. Едва 20% от купувачите на електрически коли остават верни на марката при повторна покупка. Останалите 80% обикновено преминават към модел на друга марка.

Обичайните мотиви за покупка на електромобил са ниските разходи за енергия и за поддръжка, екологичността и усещането при шофиране. Но всъщност най-важните фактори за избора на клиента са цената, пробега, оборудването, дизайна и скоростта на зареждане. По-назад в йерархията остава марката на превозното средство. 60% от купувачите на електромобили са готови за покупка онлайн, докато 40% желаят да осъществят сделката в дилърство.

Най-четени