Тръмп пусна нова линия аромати, рекламира ги с "врага" Джил Байдън

Доналд Тръмп пусна нова линия аромати и реши да ги рекламира използвайки лицето на врага, а именно - Джил Байдън. 

Двамата бяха заснети в приятелски разговор по време на повторното откриване на катедралата Нотр Дам в Париж, която преди пет години беше опустошена от ужасяващ пожар.  Изображението, което вече беше станало популярно в социалните мрежи, преди Тръмп да го използва, беше публикувано отново от него с надпис: „Аромат, на който враговете ви не могат да устоят“.

Там бяха изложени бутилки от неговия парфюм за жени и одеколон за мъже, и двете наречени „Fight Fight Fight“ – първите му думи след опита за убийство в Пенсилвания през юли, когато куршум одраска ухото му.

Тръмп пусна различни продукти след победата си на изборите, включително гама от седем лимитирани часовника на цени от $599 до $1199 и игра за мобилен телефон, Trump Golf, за $9,99 или $99 с премиум голф стик.

Ароматите пък бяха пуснати в продажба в петък за $199 на бутилка и са описани като „вашият вик в бутилка“ и въплъщение на „сила, мощ и победа“. 

Парфюмът, съчетание от "деликатни флорални нотки и изблик на цитрусови плодове за елегантен завършек" е насочен към "жени, които се борят за победа, със сила и грация".

Неговият мъжки парфюм „доставя богати, силни нотки, които оставят трайно впечатление“ за „мъже, които се борят за победа и никога не се предават“, твърди маркетингът.

Във видео, придружаващо представянето, Тръмп, заобиколен от американски знамена, каза: „Моите нови аромати на Тръмп са тук. Те са страхотен коледен подарък. Нарекох ги "Борба, Борба, Борба", защото те представляват победада. Всички искаме да печелим.”

Новоизбраният американски президент беше сред 1500 високопоставени лица и богомолци, включително принц Уилям, за да отбележи повторното отваряне на 850-годишната катедрала, която беше почти унищожена от пожар през април 2019 г.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Америка