Голям пожар в Бургас: Горяха трафопост и депо за скрап

НСО: Наш служител не е участвал в спор между шофьори в столицата Автомобилът, управляван от участник в инцидента, е предоставен с договор за временно ползване на НС

Изобилие от кино на Берлинале за 70-и път Филмовият фестивал празнува юбилей

Катастрофа със загинал велосипедист затвори Хаинбоаз Леките автомобили се пренасочват през Шипка, а товарните изчакват

Лъжат с мазило за болки в ставите Купуват снимки за 15 долара от интернет и мамят, че български доктор препоръчва лекарството

Таксиметров шофьор изгони от колата си пътник, пристигащ от Ухан (ВИДЕО)

Германско селце става център на ЕС

Емил Караниколов: Протестът срещу Наредба Н-18 се политизира

Курсът лев-евро гарантиран от парламента Само с ратификация на НС ще може да се променя стойността на валутата

Докога пенсионер с ТЕЛК може да ползва данъчно облекчение

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 30 януари 2020

Европарламентът ратифицира споразумението за Брекзит

Палестинците отрязаха плана на века на Тръмп Проектът критикуван, че следва израелските искания

Макрон за излизането на Великбритания от ЕС: Ще бъде тъжен ден

Седем обвинения за Васил Божков (обзор) Шефът на „Нове холдинг” е обявен за международно издирване

Автобуси на водород тръгват във Франция Превозните средства изминават 300 км с едно зареждане

В търсене на екологично чист транспорт общинските власти в южния френски град По пуснаха бърза автобусна линия, по която се движат само превозни средства на водород. Курсовете се изпълняват от 18-метрови автобуси със 125 места, които не изхвърлят в атмосферата никакви вредни емисии. Те се задвижват с горивни клетки, в които водородът се разгражда с химичнареакция до водни изпарения и се отделя енергия за батериите. С едно зареждане на водородния резервоар автобусът изминава 300 км. Водородът се произвежда от слънчева енергия в специално изградено депо, където нощуват и се зареждат транспортните средства.

На външен вид автобусите на водород приличат много на трамваи. Те свързват с бързи курсове южната и северната част на град По само за 17 минути, тъй като се движат в специални ленти. Това е първата в Европа автобусна линия за водородни превозни средства.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.