Правителството обсъжда на извънредно заседание компенсациите за бизнеса

Няколко джихадисти избяха от затвор в Сирия

Лепят върху коли фалшиви уведомления за глоби в София Посочена е банкова сметка, по която да се правят преводите

Москва под карантина от днес (ВИДЕО)

Мъже от Симитли се напиха и клаха

Младеж е в болница след удар на кола в дърво 19-годишният водач изгубил контрол над возилото

Австралия дава 80 млрд. долара за заплати на засегнатите от коронавирус

Разшириха обхвата на домашния социален патронаж във Варна

Опашки се извиха пред бюрата по труда

13 хиляди фирми в еврозоната застрашени от фалит заради COVID-19

Възможни са затруднения при продажбата на е-винетки и маршрутни карти утре

Откриха оръжие и наркотици в аварирал автомобил

Съдят шестима избягали от карантина

Руснаците се запасяват с елда и презервативи

Пияни атакуват КПП-та в Шумен И шофьорка с кола без табели поискала да мине

Американски прелести с размер XXL в тежка категория

Пред водача има 38 инча извити OLED екрани, пътниците слушат звук от 36 тонколони

Още не е ясно дали моделът ще се продава в Европа

Размерът има значение за американците и поради тази причина новият Cadillac Escalade е станал още по-голям и внушителен. Този модел е същински гигант в дългия си вариант (5,77 м), но и стандартната версия (5,38 м) изглежда повече от респектиращо. Особено за европейските пътища и потребители, тъй като габаритите на луксозния SUV наистина са грандиозни.

С височината си от 1,94 м новият Escalade ще хвърли сянка върху много състезатели по волейбол и баскетбол, а товарният му капацитет достига 3585 л при сгъване на втория и третия ред седалки. Мястото в кабината в новия модел е още повече, като увеличението на пространството в областта на краката на втория ред е с 68%, а на третия ред – с 40%. Тези стойности се отнасят за стандартния вариант, а при дългия са още по-фрапантни.

Макар че е пораснал на размери, големият SUV на Cadillac тежи няколко десетки килограма по-малко заради новата олекотена платформа. Намаленото тегло се отразява благоприятно върху динамиката и разхода на гориво. Моделът ще предлага на купувачите избор между два двигателя. Единият е класически американски V8 с атмосферно пълнене от концерна майка General Motors, който генерира мощност 420 к.с. и въртящ момент 620 Нм от работен обем 6,2 л. За първи път Escalade ще бъде оборудван и с редови 3,0-литров дизелов мотор с ресурс от 277 к.с., чийто въртящ момент ще бъде колкото на по-големия бензинов V8 агрегат.

И двата двигателя стандартно са свързани с 10-степенна автоматична трансмисия, която се вгражда и в други големи SUV-ове на General Motors като Chevrolet Suburban и GMC Yukon. Купувачите избират дали предаването на тягата да бъде към задните или към четирите колела. Серийно Escalade разполага със специално оборудване за теглене на ремарке, както и с ефектни 22-инчови джанти.

Външният дизайн е съществено променен в сравнение с досегашния модел. Визията е още по-помпозна с величествена хромирана решетка и много тесни фарове. Задните светлини остават във формата на тънки вертикални LED линии. Интериорното обзавеждане е луксозно и технологично. Това е първият автомобил, който предлага дигитален кокпит с общ диагонал на цифровата повърхност 38 инча. Инженерите на Cadillac са комбинирали три отделни екрана от левия край на таблото до мястото на пътника отпред. Всички монитори са извити и работят с технология OLED, като осигуряват висока плътност на пикселите като на 4K телевизор.

Около шестте индивидуални седалки в салона са инсталирани 36 тонколони, които произвеждат кристално чист и мощен саунд с помощта на три усилвателя. Силата на звука може да се регулира независимо на всеки ред седалки. Аудиосистемата е оборудвана с микрофони, за да служи и за по-лесна комуникация между пътниците отпред и отзад. Навигационните карти изобразяват маршрута с елементи от добавена реалност. Най-интересната новост в Escalade е системата за автоматизирано движение, която функционира по 200 000 мили от пътната мрежа на САЩ. В тези отсечки водачът може да си почива и да остави електрониката да управлява автомобила на базата на данни от GPS, камери, радари и сензори, включително да извършва автоматични изпреварвания и престроявания.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.