E-магазин за лещи дарява процент от печалбата си на училище за незрящи

Българският онлайн магазин за контактни лещи ЛенсМаркет дарява 1% от всяка поръчка на училището за деца с увредено зрение „Луи Брайл“ в София. Средствата от т.нар. „Коледен фонд“ ще бъде предадени на ръководството на училището в края на годината.

Българската компания за търговия с контактни нещи ЛенсМаркет стартира кампанията през юни и вече набира средства. Целта е със средствата да се улесни бита и социализацията на децата, да се направи ежедневието им по-пълноценно.

„Създадохме магазина преди близо 6 години. Време е да се отблагодарим за успеха си и да подпомогнем нуждаещи се деца. Аз вярвам, че давайки, получаваме. С покупката си при нас, създаваме възможност клиентите да бъдат съпричастни към учениците с увредено зрение, а ние ще получим удовлетворение от това, че правим добро дело. Искам хората и клиентите да ни свързват с това, че сме българска фирма с кауза“, казва Любомир Кабакчиев, изпълнителен директор на компанията.

„Луи Брайл“ в София е специално държавно училище, в което живеят и се обучават слепи и слабовиждащи деца от цялата страна на възраст от 5 до 19 години. Средствата от кампанията ще бъдат предадени на ръководството на училището, което да ги разпредели според нуждите на децата.

ЛенсМаркет предлага световни марки контактни лещи и консумативи. При покупка от онлайн магазина, системата изчислява стойността на дарението, без това да товари финансово допълнително клиента.

Кабакчиев призовава към намаляване на ДДС върху тези стоки, за да може повече български фирми да ги предлагат на конкурентна цена спрямо чуждестранните уебсайтове, които работят в България. „В Чехия ДДС на тези продукти е 9% и това им позволява да намаляват цените. Важно е държавата да подкрепи повече фирми да инвестират в социални каузи, като намали данъчната тежест “, пояснява Кабакчиев.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.