Все повече частници не искат горите си

Руският парламент прие на първо четене промените в конституцията, предложени от Путин

Над 1000 гастроентерологични ендоскопски процедури извършени за година в болницата в Горна Оряховица За периода са регистрирани над 50 новооткрити злокачествени образувания

Кейт Ъптън: Абсурдно е една майка да отслабне веднага след раждането

Подредиха изложба „И сложиха главите си за Отечеството“

ВМРО предлага два дни повече отпуск за непушачите

Задържаха рецидивист, извършил кражба 13 дни след излизането му от затвора Съдът го остави в ареста, защото може да се укрие

Джесика Симпсън разкри, че била сексуално малтретирана като дете Актрисата прибегнала към хапчета и алкохол, за да се справи с болката

15% ръст на сделките с имоти в София на фона на 7% по-високи цени

Изгоря цех за метли в село Черница

Президентът Радев: Европейската интеграция на Западните Балкани е от значение за цяла Европа

Съдят медицинска сестра, теглила пари от картата на починал Обвиняемата работела в областната болница във Велико Търново и източила 1200 лева от чуждата сметка

Ограничават движението по магистрала „Тракия“ заради ремонт на мантинели

Хванаха водач на бус с внушителните 3.23 промила алкохол в кръвта

Бойко Борисов: Думите за национализация в хазарта са дълбоко неверни Когато трябва да плащат такси, а не го правят, се взима лицензът и нищо друго, заяви премиерът

БДЖ наблюдава 80 рискови влака, гови служителите за кризисни ситуации

След последния инцидент във влак, при който 20-годишно момиче бе намушкано с нож в нощния влак Пловдив-Варна от 25-годишен младеж, възниква въпросът кой носи отговорност за сигурността на пътниците.

„БДЖ превозва над 21 милиона души годишно и инциденти като този, за щастие, се броят на пръсти. Това е вторият за тази година”, каза за БТВ Григори Григоров, председател на Съвета на директорите на “Холдинг БДЖ”.

БДЖ е в ежедневна координация с жандармерията и полицията относно наблюдението на някои рискови влакове, които са около 80.

Успоредно с това се прави подготовка на персонала за реакция в кризисни ситуации.

„Тези влакове се наблюдават при тръгване и по време на движение. Това са обикновено нощни влакове, такива, които минават през рискови райони, където са възможни атаки с камъни, както и влакове, които са в граничните райони, където са възможни контрабандни действия”, поясни Григори Григоров. Той посъветва пътниците, които се чувстват несигурни, да се обръщат към началника на влака или към най-близкия кондуктор.

Междувременно инициативен комитет от служители на БДЖ внесе искания до Народното събрание, до всички големи политически партии и до Министерството на транспорта.

Те са притеснени за състоянието на железниците и смятат, че се готвят нови съкращения на влакове и персонал. Григори Григоров бе категоричен, че БДЖ не възнамерява да съкращава влакове, а точно обратното.

„С новия график на движение на влаковете, който влиза в сила от 15 декември, броят им е увеличен в сравнение с миналата година. Броят на изминатите километри е увеличен с около 300 000. Това е направено с цел да се предоставят по-добри условия”, поясни Григоров. Той обаче допълни, че ще има съкращения на „неефективни процеси”.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.