Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 23.09.2019

На 23 септември 2019 да почерпят

Отиде си проф. Юлиан Вучков

Патрулка катастрофира с цивилен автомобил докато преследва беглец

Милен Михов, ВМРО: Мая Манолова граждански кандидат за кмет е като сняг през юни

Евклаз – за бяла и черна магия По-скъп от диаманта

Хиляди швейцарци протестираха срещу изграждането на 5G мрежа в страната

Моторист загина на Е-79 край Дупница

Арабските партии в Израел подкрепят Бени Ганц за премиер

Министър Петкова: 9 млрд. лв. ще са приходите на България от „Балкански поток“ през следващите 20 г.

Петьо Блъсков: Народът решава дали София да я управлява човек като Манолова – ту от БСП, ту не е от БСП Не знам какво е направила като омбудсман, освен, че беше на всички протести, изтъкна главният редактор на в. "Труд" в интервю за Канал 3

Приятел на убития Андрей Монов: Полфрийман не се е променил, никога не каза, че съжалява

Емил Костадинов, БСП: Въпросът вече e: или Нинова, или партията

Проф. Михаил Константинов: Българските избори не могат да бъдат хакнати

Полицаи изведоха барикадиралия се мъж в „Овча купел“

БДЖ обявява търг за 40 нови вагона следващата седмица През октомври ще бъде обявена поръчка за 6 нови локомотива

„Средният недостиг на локомотиви е около 15 на ден, при необходимост от 128 локомотива дневно“. Това каза председателят на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ“ Григорий Григоров по БНР. Той посочи, че често в желзниците жертват графика, за да не се допускат големи инциденти.

„Между 40 и 50 инцидента на месец се случват, това е тенденция, която не се е подобрила през последните 12 месеца, но през следващите 12 това ще бъде силно подобрено“, заяви Григоров. По думите му основният проблем, който от холдинга не са успели да решат, е вътрешната организация на ремонтите, „която води до недостиг на подвижен състав и до по-ниско изпълнение на графика“, уточни той.

Обществена поръчка за 40 нови вагона ще обяви през следващата седмица БДЖ, съобщи още Григоров. През април бе проведено обществено обсъждане за параметрите на новите влакове.

Около 300 вагона на средна възраст 35 години се използват от БДЖ. „До края на септември или началото на октомври ще бъде обявена поръчка за нови 6 локомотива или 10. Надяваме се за 12 месеца да бъдат доставени“, обяви Григоров и добави, че има предвидени 64 млн. лева за подобряване на техническото състояние на влаковете, но може би няма да бъдат инвестирани изцяло през тази година, защото поръчките вървят бавно.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.