Бензин, дизел и метан гори Scoda Scala

Новият модел излиза с три варианта на задвижване

scala_01

За Skoda дойде нова година, с нов късмет под формата на нов модел с ново име. През 2019-а на мястото на Rapid в продуктовата гама ще се появи Scala – компактен хечбек, базиран върху платформата на концерна Volkswagen за малки автомобили, за които не е предвидена електрификация.

55-3-6kol

На размери обаче новата Scala не е малка кола, защото разполага с междуосие 2,65 м (с 10 см повече от VW Polo), а това означава по-голям вътрешен обем. Багажникът е с вместимост 447 л (1410 л при сгънати задни седалки), което е много сериозна цифра за автомобил с дължина на каросерията 4,36 м.

scala_08

Skoda предлага различни възможности за задвижване. Дизеловият двигател 1,6 TDI разполага с ресурс от 115 к.с. и 250 Nm, като се свързва с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична DSG трансмисия. Трицилиндровият бензинов мотор 1,0 TSI е в две нива на мощност, като по-малкият с 95 к.с. и 175 Нм е комбиниран с 5-степенна механична кутия). По-мощният вариант на 1,0 TSI със 115 к.с. и 200 Нм може да бъде съчетан с 6-степенна ръчна или 7-степенна DSG трансмисия, също както и топмоторът 1,5 TSI със 150 к.с. и 250 Nm. Има и фабричен вариант за природен газ (метан) 1,0 CNG с 90 к.с. и 145 Nm.

scala_11

Новата Scala, както и останалите модели на Skoda, предлага характерни за марката практични решения за по-голямо удобство при всекидневно ползване. Функционалните характеристики са допълнени с последно поколение системи за свързаност и с вградена SIM карта, както и с повишен комфорт в пътническата кабина. Собственикът може да отключва и заключва автомобила от мобилния телефон, както и да получава сигнали, ако колата е открадната или някой друг я кара в нарушение на пътните знаци.

scala_24

Коментари

Задължително поле