САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Пекин отмени Нова година

Емил Димитров: Спира се принудително изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Един убит и 10 ранени при сблъсък на 4 трамвая (обзор) Кръв на релсите в столичния квартал „Дружба”

Три отделни научни екипа разработват ваксина срещу китайския коронавирус

Ураган изплаши Банско преди Световната купа

Хванаха грузинци с „Ролс Ройс” и оръжие Бойко Борисов похвали акцията на МВР

Пожар изпепели 60 декара тръстики до Дуранкулашкото езеро

Бензин, дизел и метан гори Scoda Scala Новият модел излиза с три варианта на задвижване

scala_01

За Skoda дойде нова година, с нов късмет под формата на нов модел с ново име. През 2019-а на мястото на Rapid в продуктовата гама ще се появи Scala – компактен хечбек, базиран върху платформата на концерна Volkswagen за малки автомобили, за които не е предвидена електрификация.

55-3-6kol

На размери обаче новата Scala не е малка кола, защото разполага с междуосие 2,65 м (с 10 см повече от VW Polo), а това означава по-голям вътрешен обем. Багажникът е с вместимост 447 л (1410 л при сгънати задни седалки), което е много сериозна цифра за автомобил с дължина на каросерията 4,36 м.

scala_08

Skoda предлага различни възможности за задвижване. Дизеловият двигател 1,6 TDI разполага с ресурс от 115 к.с. и 250 Nm, като се свързва с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична DSG трансмисия. Трицилиндровият бензинов мотор 1,0 TSI е в две нива на мощност, като по-малкият с 95 к.с. и 175 Нм е комбиниран с 5-степенна механична кутия). По-мощният вариант на 1,0 TSI със 115 к.с. и 200 Нм може да бъде съчетан с 6-степенна ръчна или 7-степенна DSG трансмисия, също както и топмоторът 1,5 TSI със 150 к.с. и 250 Nm. Има и фабричен вариант за природен газ (метан) 1,0 CNG с 90 к.с. и 145 Nm.

scala_11

Новата Scala, както и останалите модели на Skoda, предлага характерни за марката практични решения за по-голямо удобство при всекидневно ползване. Функционалните характеристики са допълнени с последно поколение системи за свързаност и с вградена SIM карта, както и с повишен комфорт в пътническата кабина. Собственикът може да отключва и заключва автомобила от мобилния телефон, както и да получава сигнали, ако колата е открадната или някой друг я кара в нарушение на пътните знаци.

scala_24

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Чехите да теглят майната на говедата и да си изкупят шкодата обратно!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.