На 24 май 2019 да почерпят

Жълт код за дъжд и гръмотевици в 16 области утре

„Труд“ сезира прокуратурата за проекти на „зелените“

Заместник-кметът Христина Шопова: Нека не се делим! Благоевград се гордее с художниците си

Зеленски заяви, че няма да преговаря с Русия

Саудитска Арабия свали зареден с експлозиви дрон

Великобритания и Холандия откриха евроизборите

И вселенският патриарх Вартоломей предупреди за фалшивите новини

Локомотив на пътнически влак се е запалил край Роман

Последният робовладелски кораб открит в САЩ

Късметлия от Стара Загора спечели джакпота в „6 от 42“

Без камери в изборните помещения в деня на вота

Спасяват уникална църква с пари от ЕС

Бившият изп. директор на БДЖ: Никога не съм пращал доклад в ДАНС Има известна криза в „Пътнически превози” заради наличния ресурс и амбициозния график, призна Владимир Владимиров

„Никога не съм пращал доклад в ДАНС”. Това заяви бившият изпълнителен директор на БДЖ Владимир Владимиров по БТВ. За изпращането на доклад в ДАНС се заговори, след като транспортният министър Росен Желязков поиска оставките на тримата членове на Съвета на директорите в „Холдинг БДЖ”.

„Никакъв документ не е излизал от мен и да отива в каквато и да била служба”, категоричен беше Владимиров. Според него недоброжелатели са направили медиен скандал, който не съществува, но допълни, че няма представа кои са те.

„Не бих казал, че БДЖ е в криза. Има известна криза в „Пътнически превози” и тя се свързана с това, доколко е възможно с наличния ресурс да се изпълнява амбициозният график, който ръководството на „Пътнически превози си е заложило, и доколко ремонтната програма, изработена по този график, е в състояние да бъде изпълнена”, отбеляза той.

Владимиров коментира и думите на транспортния министър Росен Желязков, че лошата комуникация и невъзможността за работа в екип са причини за оставките в БДЖ. „Не бих казал, че има лоша комуникация. Имаше дебат доколко е реалистично с наличния ресурс да бъде изпълнен този график в „Пътнически превози” и доколко ремонтната програма може по такъв начин да поддържа подвижния състав, така че този график да бъде изпълнен. В резултат от този дебат може да се каже, че е имало разминаване в мненията в Съвета на директорите”, изтъкна Владимиров.

Според него наличният ресурс към днешна дата не позволява да се изпълнява този оптимистичен график и ремонтната програма има сериозни пропуски, за да може да се изпълнява графикът.

„Винаги съм твърдял, че трябва да има готов алтернативен график, ако обстоятелствата покажат, че този не може да бъде изпълняван”, каза още Владимиров.

Той подчерта, че в момента задълженията на БДЖ са 170 милиона лв. и са най-ниските от последните 12 г.

„БДЖ не е компания, която се намира във фалит, няма задължения и загубите ѝ от 70 милиона са доведени до нула”, заяви още Владимиров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.