Премиерът Борисов се срещна с извънредния и пълномощен посланик на САЩ Херо Мустафа

Откриха 42 кг сух канабис при мащабна специализирана операция във Видинско

Полиция нахлу в Държавното горско стопанство в Търново

Българска преводачка с награда от съюза на гръцките писатели в Гърция

Джъстин Трюдо запази властта в Канада, но ще управлява с малцинство

Акциите на Боинг се сринаха след нови проблеми със 737 МАX

II. Специална прогноза за вота на астролога Алена за “Труд”

32-годишен нападна медик от Спешна помощ в Петрич

Фейсбук обяви мерки срещу манипулативните и филшивите новини

Проф. Иван Илчев: Комисията с Македония зацикли отново около Гоце Делчев След решението за предсрочни избори в Скопие, бъдещето й не е светло, каза историкът

Германският министър на отбраната предложи Берлин да изпрати стабилизираща мисия в Сирия

Арестуваха двама, карали много пияни

Какви са резултатите от проведената акция „Ден без псувни”?

Настаняват изоставеното в Петрич бебе в приемно семейство

ООН: До 2050 г. България ще загуби четвърт от населението си

„Боинг“ може да прекрати производството на модела „737 Макс“

Американският самолетен производител „Боинг” предупреди, че може да прекрати производството на модела „737 Макс“, предава Би Би Си. Изказването идва след като компанията отчете загуба от 3,4 млрд. долара в първото тримесечие на 2019 г. Причината за това е, че полетите на моделите „737 Макс“ бяха прекратени след две фатални катастрофи.

„Нашите усилия безопасно да завърнем „737 Макс“ във въздуха продължават, както и оценките върху производството”, обясни главният изпълнителен директор на компанията Денис Мюленбург. По думите му, обаче, ако плановете за завръщането на самолета се променят, компанията ще обмисли опции като намаляване на броя на самолетите или временно спиране на производството им.

Всички самолети от този модел бяха заземени през март тази година след две катастрофи – една на Етиопските авиолинии, при която загинаха 157 души, а 5 месеца по-рано в полет на индонезийската „Лайън еър” загинаха 189 души.

Разследванията по двата инцидента продължават. Регулаторите откриха проблеми ведна от системите на самолета, както и други дефекти. Компанията има клиенти в 150 държави и все още очаква разрешение за изпълнение на полети.

След двата инцидента, производството на 737 Макс беше сведено от 52 до 42 самолета на месец.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.