Форбс: Хакери са откраднали огромно количество данни от федералната служба за сигурност на Русия

Пендаровски: Комисията за историческите въпроси между Северна Македония и България е в задънена улица

Висоцки – първият съветски мачо 39 години след смъртта на барда, той вече е безсмъртен

Слаба избирателна активност на парламентарните избори в Украйна

Първата победителка в “Гласът на България” Стелияна Христова и Християна Цветков пеят за търновци Концертът е в разгара на лятото

Два автомобила се сблъскаха край Търново

Хванаха двама българи крадци в Италия след преследване с хеликоптер

Бойко Борисов кръсти внуците си (СНИМКИ) Малките Бойко и Иван вече са християнчета, похвали се дядо им

Вечната история за принцеса Турандот и музиката на Пучини оживяха на Царевец

Пожар гори близо до Атина

С велосипед и четка шуменец подреди 32-ра излобжа

Идва времето на умните тоалетни Новости в банята: избор на музика и осветяване, самопочистване и смесители с гласови команди

Британският финансов министър ще подаде оставка ако Борис Джонсън стане премиер

Товарен автомобил със слама се запали и затвори за около час пътя за събора на Рожен

„Цар Лъв” пак ловува в кината Нова версия на анимационната класика

Болид на ток е по-бърз от „Формула 1“ Volkswagen ID.R подобри постижение на McLaren на Фестивала на скоростта в Гудууд

Електрическа кола подобри рекорд на болид от „Формула 1“ на 1,9-километровото трасе на Фестивала на скоростта в Гудууд. Новият Volkswagen ID.R с пилот Ромен Дюма слезе с 1,7 секунди под досегашния рекорд на пистата, поставен от Ник Хайдфелд с McLaren Mercedes MP4/13 преди 20 години. Любопитното е, че електромобилът разполага със 100 конски сили по-малко от мощността на бензиновия болид с двигател V10 – 680 срещу 780 к.с. С този автомобил във „Формула 1“ финландецът Мика Хакинен спечели първата от двете си световни титли през 1998 г.

За да постига по-бързи времена, състезателният електромобил Volkswagen ID.R е с намалено тегло под 1000 кг заедно с пилота. Олекотяването идва от използваната по-малка батерия на по-къси дистанции. Аеродинамичните елементи по шасито също са адаптирани към характеристиките на трасето.

Преди да счупи рекорда в Гудууд, електрическият Volkswagen ID.R записа най-добри времена на Северната отсечка на пистата „Нюрбургринг“ и при изкачването на Пайкс Пийк.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.