Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 24.10.2019

На 24 октомври 2019 да почерпят

Григор Димитров отпадна от турнира във Виена

Катер на гръцката брегова охрана мина през лодка с мигранти

Бени Ганц получи мандат от президента на Израел да формира ново правителство

„Капитал” изкара ЕК палач на магистрала “Струма” Източници на “Труд” в Брюксел опровергаха манипулациите в изданието за строителството на трасето Крупник - Кресна

Регистрация по ДДС при реклами във фейсбук

Всички страни от ЕС са се съгласили на отсрочка за Брекзит

Саудитската агенция по храните: Bългарските продукти са висококачествени

Къванч Татлъту заминава за 6 месеца в САЩ

Има задържан за взрива в гаража на адвокат от Монтана

Вдигат осигуровките за свободните професии Повече ще внасят и фермерите

ЦИК разреши привличане като обвиняем на Тома Белев за антисемитизъм Постъпило е мотивирано искане от главния прокурор по досъдебно производство

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 24 октомври 2019

Министър Танева: Над 600 работни места ще бъдат създадени чрез проекти по подхода ЛИДЕР

„Бръмбар” на ток Електродвигател задвижва кабрио от 1978 г.

Той върви и върви и върви…” С това послание се прочу „бръмбърът” на Volkswagen през 60-те години на миналия век. И макар че вече не се произвежда, култовият модел продължава да върви – вече дори и на ток. Традиционният задно разположен бензинов двигател с характерен звук е премахнат и на негово място няма нищо освен място за багаж. Задвижването на автомобила се осъществява от електромотор, какъвто се вгражда в съвременния модел e-Up. Мощността му е 82 к.с., максималната скорост – 150 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч продължава 8,4 сек.

Това е кратко описание на електрическия „бръмбар” от малка серия автомобили на германската фирма E-Classics, която използва оригинални компоненти от концерна Volkswagen. Собствениците на компанията са почитатели на знаменития класически модел и целта им е да го адаптират към модерната екологична мобилност.

В познатата на няколко поколения шофьори каросерия (в случая кабрио от 1978 г.) е инсталирана батерия с ресурс от 36,8 киловатчаса, която осигурява изминаване на 200 км с едно зареждане. Мекият покрив се сгъва и разгъва на ръка – както в доброто старо време. Автомобилът обаче стои по-ниско до асфалта заради батерията, която се зарежда от букса под стоп-светлината на задния десен калник. На станция за бърз заряд за 45 минути батерията се пълни на 80% от капацитета си.

Интериорът е в ретро стил, но изненадва с някои модерни технологии като навигация, камера за заден ход и дигитален екран. Скоростният лост е от модерните автоматични трансмисии DSG.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.