Висшата мода и техниката се срещат в новия Citroen C3

100 км се изминават с по-малко от 6 л гориво

Вносителят на френската марка отбеляза четвърт век от първата си продадена кола

Всяко пътуване започва с първата крачка, а всеки бизнес - с първата сделка. Точно преди 25 г. един от пионерите на автомобилната търговия в съвременна България и вносител на Citroen у нас “Автомотор Корпорация” продава първата си нова кола. Сделката е осъществена по време на софийския автосалон, който през онази 1991 г. е с доста скромни мащаби и се организира в НДК. Купувач е един от организаторите на събитието Богдан Миронов, който става притежател на Citroen ZX. За времето си това е един добре оборудван модел с електрически стъкла, серво на волана, антиблокираща спирачна система ABS и въздушна възглавница. Впоследствие тази кола спасява живота на своя собственик в пътен инцидент...

Четвърт век по-късно по българските шосета се движат над 30 000 превозни средства с марката Citroen, купени като нови от “Автомотор Корпорация”. Компанията се разрасна и към днешна дата разполага с една от най-развитите мрежи за продажби и обслужване с 22 комплекса в цялата страна. По случай 25-ата годишнина от сключването на първата сделка бе организирано стилно тържество в модерното автоселище на марката в столичния квартал Божурище. По време на събитието бе направена предпремиера за България на най-новия модел Citroen C3, който пристигна у нас директно от парижкото изложение преди месец, изпреварвайки появата си в много други европейски държави. Това е специален жест от централата във Франция, която изпрати за тържеството у нас делегация начело с Жан-Кристоф Каландо, генерален мениджър за Централна и Южна Европа. Пред гостите той официално изказа благодарност към “един от най-стабилните си партньори”. Не за първи път французите отдават заслуженото на компанията, която осъществява бизнеса на Citroen в България. Преди няколко години с указ на президента Жак Ширак бе връчен Национален орден за заслуги на Кирил Сандов, основател и генерален директор на “Автомотор Корпорация”, за приноса му в автомобилния сектор на българо-френската търговия.

Днес, 25 години след първия продаден автомобил, компанията предлага на клиентите си висококвалифицирано сервизно обслужване от специалисти с френски дипломи. Механиците на Citroen редовно се класират на челните места в международните състезания за бързо откриване и отстраняване на технически повреди по автомобилите. От техните услуги могат да се възползват собствениците на коли от всякакви марки и на всякаква възраст. Периодично се организират сервизни акции и промоции с изгодни оферти (прегледи, масла, климатици, акумулатори и др.), при които на добра цена клиентите получават гарантирано качествено сервизиране и вграждане на части с доказан произход.

В първия четвърт век от своето съществуване вносителят на Citroen се наложи като лидер в доставката на линейки за нуждите на българското здравеопазване. Специализираните автомобили са с европейски сертификат и необходимото оборудване, затова дори чужди здравни заведения ги купуват от България.

Паралелно с това подразделението за трансформации в Божурище променя моделите от лекотоварната гама за най-разнообразни и специфични нужди за бизнеса - бусове за пътнически превоз, за инвалиди, за строителство, за големи товари, за хладилен транспорт и т.н.

Фокусът на масовия потребител обаче е насочен към леките коли, които се отличават с авангарден дизайн и технологии. Такъв е и новият модел Citroen C3, който бе представен в шоурума в Божурище с модно ревю на есенно-зимната колекция на Patricia Pepe и Karen Millen под звуците на Нов симфоничен оркестър. Тази кола може да претендира за законодател в автомобилната мода с уникалната си екстра - камера във вътрешното огледало, която не само следи пътните знаци и маркировката, но е свързана със социалните мрежи и по всяко време на пътуването водачът може да заснеме и да сподели кадри или видео в интернет. Както биха казали младите - “cool”, нали?

 

Най-успелият пилот запали гуми на жълтите павета

Автомобилните маниаци с високооктанова кръв не са забравили страхотното шоу, което направи през лятото на 2010 г. най-успешният пилот Себастиен Льоб в центъра на София. Хиляди столичани се стекоха на площад “Батенберг” да видят защо френският състезател е носител на толкова много титли в световния рали шампионат (тогава титлите му бяха 6, а впоследствие станаха 9). Звездата остави дебели “автографи” от гуми по жълтите павета след серия ефектни дрифтове и скокове с автомобила си Citroen C4 WRC, а 15-хилядната публика изпадна в делириум. Гостуването на Льоб и съотборника му Дани Сордо у нас в навечерието на рали “България” бе организирано от представителството на Citroen. Тогава французинът посети автоселището в Божурище и там направи медийните си изяви.

Коментари

Задължително поле