Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 22 ноември 2019

Дневен хороскоп на Алена за петък, 22.11.2019

На 22 ноември 2019 да почерпят

Защо говорим и ходим насън

Нетаняху отрече обвиненията в корупция Израелският премиер заяви, че делото срещу него е равносилно на преврат

Търговската война на САЩ с Китай е пред въоръжен конфликт Това смята бившият държавен секретар Хенри Кисинджър

Сърбия и Русия в шпионска афера (обзор) Представител на Белград замеси и България

България поиска сътрудничество с всички европейски държави във връзка с борбата с трафика на културни ценности

„Грами”-тата прекалиха с политкоректността Номиниран е първият чернокож гей с №1 песен в САЩ

Отвлякоха инвалид без крака, за да проси в Европа Интерпол издирва Мариус Петков

Близо 5000 души са загинали заради морбили в Конго

17 години затвор за Черната вдовица от Бургас (обзор)

Отрова за мишки убила Стефан (обзор) Майката: Не приемам твърденията, на трите ми деца нямаше нищо

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 22 ноември 2019

Майки на деца с увреждания на протест срещу избора на Валери Симеонов за зам.-председател на НС

Всъдеход като луноход Audi Al:Trail Quattro с 4 електродвигателя е офроудърът на бъдещето

Изглежда като луноход, но всъщност е всъдеход с електрическа задвижваща система. Зрелищният концептуален автомобил Audi Al:Trail Quattro показва една футуристична визия на офроудър с четири места. Пътническата клетка прилича на кабина от хеликоптер, а върху стъкления покрив има голям багажник за допълнителни товари. За по-удобно качване вратите се отварят срещуположно и между тях няма колона. В праговете са интегрирани степенки, за да улеснят пасажерите.

Всъдеходът е дълъг 4,15 м, широк е 2,15 м и е висок 1,67 м, като стъпва върху огромни колела с диаметър 22 инча, а просветът е 34 см. Интериорното оборудване е сведено до най-необходимото – педали, няколко бутона и малък волан с форма на рог, в чийто център е закрепен смартфон за управление на основните функции на борда.

Класически фарове липсват. Вместо тях под предните колони има свободностоящи светлинни източници, които могат да бъдат насочвани както навън, така и навътре. По подобен начин задната светлинна лента служи за осветяване на багажника и за габаритно означение в тъмното.

В офроуд фаровете могат да бъдат заместени от пет малки дрона с интегрирани LED светлини. Те се прикрепват към тяло-носител и осветяват пътя пред автомобила, като летят пред него. Има и камери, които генерират видеоизображение пред очите на водача. Дроновете могат да светят и от покрива.

Задвижването предлага автономни функции за пътуване, както и много сериозна проходимост. Четири електрически двигателя осигуряват мощност 435 к.с. и въртящ момент 1000 Нм. Всяко колело се задвижва самостоятелно, затова няма нужда от диференциали и блокажи. На асфалт офроудърът изминава до 500 км със заредени батерии, а в гората – 250 км. Максималната скорост на движение е 130 км/ч.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.