На 20 март 2019 да почерпят

Страшни предсказания, в които никой не повярва, но те се сбъднаха

Колосален провал за червения отбор в „Хелс Китчън“

Черна гора вдига Футболист №1

Рамуш Харадинай: Въобще не ни интересува Сърбия и какво се случва там

Пътнически самолет се запали на летището в Техеран (ВИДЕО)

Кристалина Георгиева: Пропътувах много дълъг път до Световната банка

Правило от 1604 г. препъва Брекзит Удължаване на срока изглежда най-вероятно

Руският военен министър се срещна с Асад в Сирия

Български отбор спечели Световното първенство за геймъри

Назърбаев се оттегли след 29 години на власт Изненадващо президентът на Казахстан обяви оставката си

„Ла Скала“ връща €3 млн. на Рияд

Ученички танцуват кючек в час, учителка им ръкопляска

Ремонтират с близо 7 млн. лв. ключово трамвайно трасе 1.6 км нов релсов път по улица “Каменоделска” в София

Благоевград с нови спирки и автобуси

Дизеловите и електрически мотриси „Сименс” на БДЖ с изтичащ ресурс Може да се наложи да ги спрат след Нова година

Дизеловите и електрически мотриси „Сименс”, които са най-близкото до представата за съвременен подвижен състав в БДЖ, може да отпаднат от разписанията след Нова година. Причината е, че ресурсът им изтича в края на 2017 г., а процедурата за ремонта на машините се бави. Това обявиха пред БТВ бившият служебен министър на транспорта Кристиан Кръстев и синдикалистът Петър Бунев.

„На 10 г. трябва да минат среден ремонт. Имат ресурс от 30 г., но за тези 30 г. не трябва само да се карат, трябва и да се поддържат”, подчерта Бунев. По думите му обществената поръчка за този ремонт в момента се обжалва. „Ще стигнем до положение дори парите да ги имаме, няма да имаме влакове”, предупреди представителят на КНСБ.

След поредния инцидент с амортизирания подвижен състав – този в Горна Оряховица, при който обгоряха тежко двама машинисти, Кръстев подчерта: „Хората в БДЖ, изпълнителският състав, са много отговорни хора, големи професионалисти. Това, че продължават да работят в такива условия, не е по тяхна вина”.

По думите му в конкретния случай става дума за машина на около 40 г., която не е модернизирана, смята се за опасна и освен това не е предпочитана и от ръководството, тъй като лесно позволява кражби на гориво.

БДЖ е пред фалит, въпросът е колко дълго държавата ще го държи, смята Кристиан Кръстев. Според него управлението на железопътния превозвач трябва да бъде разписано в дългосрочна програма за развитие.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.