Вижте фиш за 489 лева депутатска заплата Десислава Атанасова показа колко е получила през юли 2013, когато ГЕРБ бойкотираше заседанията

Нинова получи думата за изказване по промяната в кабинета

Проф. Михаил Константинов: 2019 г. е фатално важна за България заради европейските и местни избори

​Парис Хилтън развали годежа си с актьора Крис Зилка

Издирват двама извършители на грабеж в Михалци Извършителите нахлули в жилище, пребили стопанина и му взели 55 лева

Автомобил блъсна пешеходка в Горна Оряховица Пострадалата е със счупен нос

Младеж самоволно преместил пътни знаци извън платното Срещу извършителят е образувано бързо производство

Нинова остана без право на изказване в дебатите по оставката на Валери Симеонов Председателстващият заседанието Емил Христов от ГЕРБ закри разискванията, след това лидерът на БСП вдигна ръка

Южнокореец е новият шеф на Интерпол

Благоевград се обединява в помощ на 14-годишния Иван Христов

27-годишна шофьорка помете майка с дете на пешеходна пътека

Пенсионерите над 75 години карат ски срещу 1 лев над Банско

Красимир Богданов, ВМРО: Право на НФСБ е да предложи наследника на Валери Симеонов

Премиерът Борисов не дойде в НС за избора на Марияна Николова От БСП настояха да бъде повикан в залата

Марияна Николова се срещна с депутатите на НФСБ На входа на парламента я посрещна Валентин Касабов, който я разцелува

Дизелово сърце Повече хайтек, по-малко офроуд за третата генерация на модела

new-touareg-blue-11

По-голям, по-лек, по-динамичен и оборудван с най-високи технологии пристига новият модел Volkswagen Touareg. Той се превръща във флагман на марката след спирането на лимузината Phaethon и ще служи като знаме на компанията. Всичко най-добро, което е създадено досега от инженерите на VW като хардтуерни и софтуерни технологии, ще е интегрирано в третата генерация Touareg. В това число влизат и дизеловите двигатели, които предизвикаха много полемики в последните години. Като мощност, ефикасност и темперамент комън-рейлите на VW се представят образцово при шофиране и към момента няма по-подходящи задвижващи системи за голям SUV като Touareg.

Der neue Volkswagen Touareg

На дължина той е пораснал с 8 см и достига 4,90 м, каквито са габаритите на Porsche Cayenne (4,92 м), но остава незначително по-малък от другия си технически събрат Audi Q7 (5,05 м). Междуосието се запазва на досегашното ниво, но широчината на кабината е увеличена с около 4 см, а покривът е свален със 7 см по-ниско. Корекциите водят до по-спортна стойка и до повече удобство за пътниците. Багажното отделение е огромно, тъй като вместимостта е увеличена със 113 л до внушителните 810 л. За големия товарен капацитет спомага новата модулна платформа на концерна VW с по-компактен и лек заден мост. Задните седалки се регулират с плъзгане по дължина в диапазон 16 см, а облегалките им също се настройват според ъгъла на наклон. Така пасажерите на втория ред разполагат не само с много място, но и с възможността да променят позициите на седалките.

Der neue Volkswagen Touareg

В третата генерация Touareg всичко е изцяло ново в сравнение с досегашния модел. Каросерията му е изработена изцяло от високоякостна стомана (52%) и алуминий (48%). По този начин общото тегло се намалява с около 100 кг. В зависимост от оборудването олекотяването достига до 130 кг, което се отразява положително на пътното поведение и сваля разхода на гориво. Отвън автомобилът също изглежда по-динамичен. Дизайнът е елегантен, непреходен, донякъде консервативен и престижен – според принципа, че един VW трябва да излъчва класа и авторитет, без да се набива прекалено в очи.

Der neue Volkswagen Touareg

Основно място в двигателната гама заемат трилитровите дизелови мотори V6, с които моделът ще бъде лансиран в Европа през лятото. Те генерират 231 конски сили и 500 Nm, а в по-мощния вариант – 286 конски сили и 600 Nm. Малко по-късно ще започнат да се предлагат и трилитров бензинов V6 агрегат с мощност 340 конски сили и 450 Nm, както и дизелов V8 с 421 конски сили и 900 Nm. Ще има и хибриден Plug-In вариант със системен ресурс от 376 конски сили, който се въвежда най-напред в Китай.

Der neue Volkswagen Touareg

Офроудът губи приоритет при новия Touareg, тъй като купувачите не търсят автомобил, с който да газят калта в гората. Грижата за добрата проходимост поема режимът за движение в офроуд, който при въздушното окачване увеличава просвета със 7 см. Но и серийното изпълнение няма да се изложи извън асфалта със стандартния просвет от 22 см, дълбочина на газене 50 см и ъгли на атака 18,5 и 25 градуса.

Der neue Volkswagen Touareg

Продажбите в Европа почват през лятото

Новият Volkswagen Touareg направи световна премиера в Пекин, не само защото китайският пазар има огромен потенциал и значение за производителя, но и защото се очаква търсенето на модела там да е най-голямо. От продадените 6,23 млн. автомобила VW през изминалата 2017 година повече от половината са пласирани в Китай, където германската марка е лидер на пазара с дял от 13%. Очаква се и 50% от продукцията на новия Touareg да бъде „погълната“ от китайските потребители. Сред тях моделът се радва на голяма популярност, въпреки че не е евтин и цената му се оскъпява от висок акциз и такси.

Der neue Volkswagen Touareg

Първите екземпляри от новото поколение ще бъдат предназначени за Китай. Продажбите в Европа ще започнат през лятото, като още не се знае колко точно ще струва автомобилът. Немски медии прогнозират, че в Германия цените ще тръгват от 60 000 евро.

new-touareg-blue-interior-32

Всички колела завиват

Отвън Touareg изглежда консервативно, но отвътре смело ни отвежда в автомобилното бъдеще. В новия модел за първи път Volkswagen показва изцяло дигиталния си кокпит. Той се състои от цифрови инструменти с 12-инчов дисплей зад волана и втори 15-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система. Двата екрана се сливат визуално в една обща операционна, информационна и комуникационна система, която не изисква управление с бутони, а се контролира с интуитивно докосване и може максимално да бъде персонализирана според желанията на водача. Собственикът има възможност да приложи висока степен на индивидуализация и да превърне автомобила си наистина в „моя Touareg“.

new-touareg-white-interior-18

Концепцията на конструкторите е да позволят колата да се адаптира към шофьора, а не обратното. Подобно на смартфон, още в първите минути на експлоатация автомобилът се настройва към специфичните предпочитания на своя притежател чрез ново поколение свързани системи, управлявани с дигитален интерфейс и мултифункционален волан.

При шофиране в помощ на водача работи най-модерната електроника на концерна Volkswagen. Заслужават да се отбележат иновационни технологии като система за нощно виждане (следяща за хора и животни на пътя с термочувствителна камера) и интелигентното управление на матричните LED фарове.

На борда се въвежда 48-волтова електрическа мрежа. Тя дава възможност за по-ефективна работа на много системи. Сред тях са както въздушното окачване, така и завиващите задни колела за по-добра маневреност и стабилност при бързо движение в завои.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.