COVID-19 блокира здравеопазването Водещи специалисти искат прегледите да бъдат възстановени

Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

50% от магазина – само за БГ храни Ограничават стоките на промоция

Проф. Тони Веков, д. м. н., един от основателите на Чайкафарма, пред “Труд”: Първите 5000 опаковки Хидроксихлороквин идат до дни

Проф. д-р Тодор Кантарджиев: Салатата да се мие, козунаците – в опаковка

ДФЗ дава 30 млн. лв. за краткосрочни кредити в сектор „Плодове и зеленчуци“

Край на концесията, ако 3 г. няма добив

Ръст на търсенето на бързи заеми Мораториумът върху плащанията не важи за тях

Джеф Безос остава най-богатият човек в света

Спрете рецепти по вайбър, изписвайте и генерици!

Българка в Ню Йорк: Болните чакат 40 часа за хоспитализация, лекарите нямат нормални маски

Дания, Чехия и Гърция разхлабват мерките (обзор) Копенхаген отваря ясли и детски градини от 15 април

Фандъкова: Разкриваме отделение за пациенти с COVID-19 в Първа градска болница

Истинско Bugatti за малки принцове Играчка за деца и възрастни струва 36 000 евро

За Bugatti размера няма значение още от времето, когато основателят на компанията Еторе Бугати подарява за 4-ия рожден ден на своя първороден син Роланд истински детски автомобил, изработен във фирмената фабрика. Това се случва преди близо 100 години. Тогава „играчката“ на малкия мосю Бугати се превръща в истински хит в средите на хайлайфа. Богати родители искат такава детска кола и за своите малки принцове, поради което Bugatti произвежда серия от 500 екземпляра от същия модел, наречен Bebe I.

Един век по-късно картината не се е променила особено – платежоспособните бащи и майки продължават да глезят наследниците си със скъпи играчки. И Bugatti им предоставя нов модел Bebe II с електрически мотор, който развива скорост 20 км/ч. Енергията идва от литиево-йонна батерия, която се зарежда и по време на движение, когато се намалява скоростта. С цената си от 36 000 евро това е най-евтиният автомобил на марката, който може да се купи. Но самата покупка не е никак лесна, защото производството отново е ограничено на 500 екземпляра, като с предимство се ползват досегашните клиенти на марката. Размерите на детската кола са такива, че да може да се кара и от възрастни. Те имат възможност да увеличат максималната скорост до 45 км/ч.

Дизайнът на автомомобила е класически, като копира състезателната машина Type 35 на Bugatti от 20-те години на миналия век. Задвижването е на задните колела, а оборудването е на премиум ниво – кожена седалка, алуминиево табло и оригинални уреди от Bugatti.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.