Общинските съветници от ГЕРБ дариха книги на библиотеката към НЧ „Братство“ в Павликени

Два навеса трябва да бъдат премахнати от терасата на шефа на КПКОНПИ Пламен Георгиев

Труп на убит от скутер делфин намериха в Балчик

Засаждат Студентска гора в Аспаруховия парк Превръщат го във втората Морска градина на Варна

319 кандидати за евродепутати от България (пълен списък на листите и независимите)

БДЖ пуска 19 000 допълнителни места във влаковете за празниците

Над 200 полицаи и пожарникари ще следят за безопасността на гражданите по време на празниците

Румен Петков връчи писмо на Борисов с настояване за генерални промени в отношенията ни със Северна Македония

„Хювефарма“ оборудва кухня за ученици със специални нужди

Над 80 тона агнешко е влязло без мито в България

Майстор по кунгфу може да полива цветя с водна струя от очите си (ВИДЕО)

Автобус се заби в кола на Околовръстното шосе в София

Средната възраст в Шуменско скочи с 6 години

Полицията следи по списък над 100 апаши в Монтана

Висши служители в Шри Ланка съзнателно са укрили разузнавателна информация за терористичните атаки

Камен Марков обра и британските награди за реклама British Arrows

Носителят на визуален „Оскар“ взе сребро за визуални ефекти и злато и за компютърно-генерирани ефекти

След като спечели престижни отличия на американските награди на Асоциацията за визуални ефекти с рекламата „Момчето и пианото“ с участието на Елтън Джон – визуален „Оскар“, Камен Марков и неговият екип обраха овациите и на английска земя тази седмица. Те спечелиха Craft Arrows награди за изпълнение на реклама: сребро за визуални ефекти и злато за CG (компютърно-генерирани) ефекти за „Момчето и пианото“.

Друга реклама, по която Камен, заедно с екипа си от Moving Picture Studio, е работил като дизайнер и супервайзър на визуалните ефекти за британския Канал 4 взе награди Craft Arrows – злато за музика и Arrows – сребро за промотиране в категория „Забавление“. Рекламата е за кулинарното шоу The Great British Beak Off („Голямото британско печене“). (Уточнение – Craft Arrows са за изпълнение, а само Arrows са за рекламата като цяло).

Припомняме, че на 5 февруари на 17-тите ежегодни награди на Visual Effects Society (VES) в Бевърли Хилс, Калифорния, които в света на визуалните ефекти са със силата на „Оскари“, Камен Марков получи визуален „Оскар“. Българинът, който живее и работи в Лондон, беше номиниран за две от престижните награди за визуални ефекти за коледната реклама на британската луксозна верига Jоhn Lewis. „Момчето и пианото” е с участието на Елтън Джон – кампания, която бе очаквана с голямо нетърпение и стана вайръл за часове след излъчването й през ноември миналата година.

Камен и екипът му от 40 специалисти, които ръководи като супервайзър в студио MPC (Moving Picture Company) – Лондон бяха номинирани в две категории: „Най-добри визуални ефекти в ТВ реклама” и „Най-добро фотореалистично изпълнение на визуални ефекти в ТВ реклама”. Визуалният „Оскар“ беше за първата категория за клипа „Момчето и пианото“.

Освен поредния успех, Камен Марков е поканен да бъде жури в категориите, свързани с визуални ефекти, на супер престижния международен фестивал D&AD в Лондон. Фестивалът се провежда в края на май и отбелязва постижения в сферата на криейтив индустрията и културата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.