На 4 април 2020 да почерпят

Нови занимания за Рибите, Лъвовете могат да получат заем – Дневният хороскоп на Алена

Вирус и вирусолог

Министър Захариева: Планът „Маршал“ ще бъде следващият европейски бюджет

Хората под 20 години със забрана да излизат по улиците в 30 турски града

Кристалина Геориева: Намираме се в период на рецесия, много по-лоша от световната икономическа криза

Парламентът прие актуализацията на бюджета на първо четене

Депутатите удължиха извънредното положение до 13 май

ЕС затворен за света и след Великден

Лекари от ВМА: Не сме почивали от края на февруари

Почина певецът, изпял „Ain’t No Sunshine“

Сексът ни дава сили срещу COVID-19

Обявиха договора за производство на самолетите F-16 Block 70

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Гешев за данните за манипулиране разпределението на дела: Ако е истина, това ще е коронавирус в съдебната система

Камен Марков обра и британските награди за реклама British Arrows

Носителят на визуален „Оскар“ взе сребро за визуални ефекти и злато и за компютърно-генерирани ефекти

След като спечели престижни отличия на американските награди на Асоциацията за визуални ефекти с рекламата „Момчето и пианото“ с участието на Елтън Джон – визуален „Оскар“, Камен Марков и неговият екип обраха овациите и на английска земя тази седмица. Те спечелиха Craft Arrows награди за изпълнение на реклама: сребро за визуални ефекти и злато за CG (компютърно-генерирани) ефекти за „Момчето и пианото“.

Друга реклама, по която Камен, заедно с екипа си от Moving Picture Studio, е работил като дизайнер и супервайзър на визуалните ефекти за британския Канал 4 взе награди Craft Arrows – злато за музика и Arrows – сребро за промотиране в категория „Забавление“. Рекламата е за кулинарното шоу The Great British Beak Off („Голямото британско печене“). (Уточнение – Craft Arrows са за изпълнение, а само Arrows са за рекламата като цяло).

Припомняме, че на 5 февруари на 17-тите ежегодни награди на Visual Effects Society (VES) в Бевърли Хилс, Калифорния, които в света на визуалните ефекти са със силата на „Оскари“, Камен Марков получи визуален „Оскар“. Българинът, който живее и работи в Лондон, беше номиниран за две от престижните награди за визуални ефекти за коледната реклама на британската луксозна верига Jоhn Lewis. „Момчето и пианото” е с участието на Елтън Джон – кампания, която бе очаквана с голямо нетърпение и стана вайръл за часове след излъчването й през ноември миналата година.

Камен и екипът му от 40 специалисти, които ръководи като супервайзър в студио MPC (Moving Picture Company) – Лондон бяха номинирани в две категории: „Най-добри визуални ефекти в ТВ реклама” и „Най-добро фотореалистично изпълнение на визуални ефекти в ТВ реклама”. Визуалният „Оскар“ беше за първата категория за клипа „Момчето и пианото“.

Освен поредния успех, Камен Марков е поканен да бъде жури в категориите, свързани с визуални ефекти, на супер престижния международен фестивал D&AD в Лондон. Фестивалът се провежда в края на май и отбелязва постижения в сферата на криейтив индустрията и културата.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.