Административните услуги да се предоставят по идентичен начин в цялата страна Това решиха областните управители на форум в Арбанаси

Десетима от задържаните служители на ДАИ-Благоевград обвинени за участие в престъпна група

Прокуратурата прецизира обвиненията срещу кмета на “Младост” Десислава Иванчева

Кметът на Павликени инж. Емануил Манолов е избран за заместник-президент на НАЛАС

Валери Симеонов ще се срещне с украинския министър на образованието и науката Юлия Гриневич

Горски се обучаваха как да гасят с нови пожарни коли

Четири години затвор за австрийски треньор по ски, обвинен в сексуален тормоз над ученици

ЕС призова Русия, Иран и Турция да изпълнят обещанията си за Сирия

Григор Димитров безмилостен срещу Жил Симон – 6:2, 6:1

Безплатни имунологични прегледи правят в МУ-Пловдив

Опозицията не може да прости поредния успех на правителството по отношение на председателството на Съвета на ЕС, заявиха от ГЕРБ

Върховната административна прокуратура извърши проверка по сигнал за незаконно издаване на разрешителни за изграждане на ВЕЦ

Тръмп почисти пърхота на Макрон в Белия дом

Германия дарява още един милиард евро за Сирия

Продават лични вещи на Мадона против волята й

Кола от третото хилядолетие Частите на каросерията се възстановяват сами при малки повреди

Кондензатори вместо батерии, самовъзстановяващи се карбонови панели вместо ламарини и електрически мотори на всяко колело. Това са някои от революционните технически решения, приложени от Lamborghini в смелия концептуален модел Terzo Millennio. Той показва какъв ще бъде автомобилът на третото хилядолетие, както личи от името. Дотогава има много време, но италианската компания вече се подготвя за бъдещето в сътрудничество с реномирания Масачузетски технологичен институт (MIT).

Досега Lamborghini означаваше големи, шумни и лакоми бензинови двигатели с атмосферно пълнене без турбокомпресори и електричество в задвижването. Концептът Terzo Millennio променя тази картина. Той е изключително зрелищен, но и настоящите модели също са много ефектни. Техниката е това, което отличава радикално автомобила от всички останали. Конструкторите използват електричеството за източник на двигателна тяга. Енергията обаче не се съхранява в батерии, а в мощни кондензатори от ново поколение. Те имат по-голям капацитет и осигуряват по-силен поток за приемане и отдаване на енергия от батериите. Кондензаторите са по-малки на размери, по-издръжливи, по-леки и гарантират по-високи скорости, повече динамика и по-голям пробег.

Енергия ще се складира не само в кондензаторите, но и в калниците, вратите, капаците, покрива… Концепцията за карбонови компоненти с интегрирани наночастици за съхраняване на ток изглежда като научна фантастика. Конструкторите виждат всяка отделна част на автомобила като потенциална батерия, но още по-смела е идеята им тези карбонови панели да могат да се самовъзстановяват. При малки повреди на повърхността, прорези или деформация от химически съставки в микроканалите в карбоновата сплав се активира реакция за реконструкция до първоначалната форма.

На фона на тези технически чудеса системата за задвижване е много по-реалистична. Във окачването на всяко колело е интегриран електрически мотор и по този начин се постига абсолютен контрол върху пътното поведение и перфектно 4х4 разпределение на мощността. Липсата на голям бензинов двигател, скоростна кутия и диференциали развързва ръцете на дизайнерите да създадат най-авангардната каросерия в историята на Lamborghini досега.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.