Мачовете и спортът по телевизията днес, понеделник, 20 януари 2020

На 20 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 20.01.2020

Властелинът на екрана 100 г. от рождението на гения на киното Федерико Фелини

Предотвратиха опит за бягство от затвор край Амстердам

Филтрите за комини дават чист въздух на София Ефективността им е 80% и се усеща веднага. 100 устройства са спестили 1.5 тона вредни емисии за по-малко от година, предстои монтажът на общо 2000

Водата за Перник – без риск за София Вместо да източват язовира, ще захранват града

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 януари 2020

Емил Димитров: Да се прекара водата от „Мало Бучино“ до Перник е едно изключително голямо начинание

За демократите обвиненията срещу Тръмп са неоспорими Президентът играе голф във Флорида

Купуваме летни ваканции у нас с 40 на сто намаление

АТАКА с 5 въпроса към БСП за вота на недоверие

Тенис под дима от пожарите

Повече пари за реклама на наше вино в Китай Увеличават помощта само за бутилки със защитено наименование или произход

Путин се похвали с напредък по Либия Конференция в Берлин събра над 10 световни лидери

Коледна реклама вбеси семейства на моряци (ВИДЕО) Настояват с петиция клипът да бъде свален

Главният герой е Христо – механик на кораб на далечно плаване, чието дете го моли за играчки по телефона.

До момента в петицията са събрани над 5000 подписа

Историята на Христо събужда страх и тъга, категорични са недоволните от клипа на верига за детски стоки

Рекламата на верига хипермаркети за детски стоки предизвика вълна от възмущение и коментари.

Семейства на моряци пуснаха петиция, в която настояват да се бойкотират магазините „Джъмбо”, докато рекламата не бъде свалена от ефир. Само за няколко дни в петицията се бяха подписали над 5000 души, които смятат, че посланието й е неуместно, невъзпитателно, тъжно и всява страх, а не празнично настроение.

Действието се развива на Бъдни вечер, в Атлантическия океан, на кораб „Свети Николай”. Главният герой е Христо – механик на кораба на далечно плаване, чието дете го моли за играчки по телефона.

„Поредният баща, „давещ се” в името на семейство и близки, който ще бъде далеч от тях на празника. А в съдържанието на рекламата се изтъкват на преден план играчките, които ще донесе бащата при завръщането му”, обясняват инициаторите на петицията.

Те се възмущават, че рекламата е всичко друго, но не и коледна.

„Много хора изпращат техните баща, майка, брат, сестра, чичо, леля, на път, които ежедневно жертват здравето, нервите и живота си в името на семейството си. И за съжаление, не всички успяват да се завърнат живи”, пише още в петицията.

Това е поредната реакция срещу реклама на веригата за детски стоки. През 2017 г. потребителите се опитваха вкупом да разгадаят неразбираемите думи от детската песничка в рекламата.

Всъщност, клиповете с маркетингови послания на веригата са адаптирани за българския пазар от гръцките оригинали, но явно не винаги са подходящи за нашата аудитория.

 

Реакции

Гневни коментари заляха социалните мрежи

За часове в социалните мрежи и под самата петиция се събраха стотици коментари на засегнати и ядосани от рекламата потребители.

„Подкрепям петицията с две ръце! Изключително неподходяща реклама! Пълна гавра със семействата и близките на всеки моряк”; „Кара ме да се самоубия”; „Тази реклама, не носи коледния дух на радост, а напротив, носи само тъга. Всеки път като я пуснат по телевизията, сменяме канала. Била съм в чужбина без децата си и това е много болезнено преживяване особено по Коледа и 8 март”; „Злоупотребява се с емоцията на толкова много семейства. Не е редно по този начин да се изкарват пари”, „Най-глупавата реклама с извинение! Аз дори нямам близък на кораб и ме натъжава! А колко деца, на които бащите им са на път, правите тъжни. Как може такова нещо”, „Подписвам, защото е много несъобразена. Има толкова много семейства, които ще посрещнат празниците без таткото. Не мисля, че е необходимо по този начин да се натъжават хората допълнително”, са само част от коментарите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.