На 20 март 2019 да почерпят

Страшни предсказания, в които никой не повярва, но те се сбъднаха

Колосален провал за червения отбор в „Хелс Китчън“

Черна гора вдига Футболист №1

Рамуш Харадинай: Въобще не ни интересува Сърбия и какво се случва там

Пътнически самолет се запали на летището в Техеран (ВИДЕО)

Кристалина Георгиева: Пропътувах много дълъг път до Световната банка

Правило от 1604 г. препъва Брекзит Удължаване на срока изглежда най-вероятно

Руският военен министър се срещна с Асад в Сирия

Български отбор спечели Световното първенство за геймъри

Назърбаев се оттегли след 29 години на власт Изненадващо президентът на Казахстан обяви оставката си

„Ла Скала“ връща €3 млн. на Рияд

Ученички танцуват кючек в час, учителка им ръкопляска

Ремонтират с близо 7 млн. лв. ключово трамвайно трасе 1.6 км нов релсов път по улица “Каменоделска” в София

Благоевград с нови спирки и автобуси

Любомир Доросиев: Възрастта на автомобила не означава, че не е годен

Над 400 леки автомобила се падат на 1000 жители в България, според данни на Евростат за наличието на стари коли и купуването на нови автомобили в ЕС през 2015 г. Според анализа, броят на автомобилите в България се увеличава с по около 100 коли на година. Расте броят на новите автомобили – през 2016 г. у нас са били продадени 26 370 нови автомобила, през 2015 г. – 23 000, през 2014 г. – 20 356, през 2013 г. – под 20 хиляди.

Към момента у нас обаче най-много на брой са автомобилите на възраст над 20 години, сочат данните. Като цяло най-голям е броят на автомобилите с бензинови двигатели.

Заместник-председателят на Асоциацията на вносителите на автомобили в България Любомир Доросиев каза пред Радио София, че в момента данъчната ставка в страната ни облекчава собствениците на много стари автомобили, поради което много често те нямат интерес да ги дерегистрират и да ги предадат на вторични суровини.

По думите му, ако нещата се обърнат и бъде намален данъкът за по-новите автомобили и увеличен този за по-старите, тогава ще започне прочистване и ще се освободят паркоместа пред блоковете и в платените зони за паркиране, както и в по-малките населени места.

Същевременно Доросиев бе категоричен, че има много стари автомобили, които са достатъчно надеждни и в добро техническо състояние. Затова е важно да се завиши контролът в пунктовете за технически прегледи и да се ограничи движението на тези автомобили, които наистина са негодни.Трябва да се обърне сериозно внимание и на товарните автомобили и строителна техника, които са по-големи замърсители.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.