Кремъл отхвърли твърденията на Великобритания, че Путин и съдружниците му перат пари в Лондон

Командос закла полицай заради хубавица Фаталната дама - дознателка от РПУ-Карлово, е задържана за разпити

Министър Ангелкова проведе работна среща с посланика на Република Турция у нас Н. Пр. Хасан Улусой

Министърът на културата Боил Банов връчи традиционните награди за 24 май (ПЪЛЕН СПИСЪК НА НАГРАДЕНИТЕ)

Близо 2000 гости посетиха Деня на отворените врати в Дома на Българското председателство

Колко дни максимално може да се работи без прекъсване

Съдът разпита свидетели по делото за клевета между Бойко Борисов и Корнелия Нинова

Задържаха над 25 000 къса контрабандни цигари при три проверки на МП Капитан Андреево

Арнаудова: Започва проверка по сигнала на ГЕРБ срещу Таско Ерменков заради публикацията му, че водата в София е отровна

На 24 май връчват наградите “Стара Загора” и “Млада Загора”

Мадрид блокира новия състав на каталунското правителство

Прокуратурата повдигна обвинение на военния, убил с нож полицай заради жена

6-годишно българче, чиито родители бяха убити в Кейптаун, се прибра в България

“Пътна полиция” ще снима кортежите от абитуриенти

Сирийската армия отново е установила пълен контрол над столицата Дамаск и околностите

Министър Ивайло Московски: Чистотата на въздуха си има цена

Нашето общество трябва да осъзнае, че чистотата на въздуха си има цена. Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски по време на днешната конференция на тема „Проблеми и решения за подобряване на качеството на атмосферния въздух“.

По думите му, необходимо е да бъде поставен въпросът, каква цена е готово да заплати обществото, за да дишаме по-чист въздух. Това е най-важният въпрос, на който ако намерим отговор ще може да работим по-ясно по всички мерки, които държавните институции на общинско и национално ниво ще предприемат, каза още министърът и отбеляза, че по негови наблюдения по-скоро никой няма да е съгласен да плати каквато и да е цена, информират от МТИТС.

Министър Московски изтъкна, че в сектор „Транспорт“ винаги, когато се планира проект се гледа изключително много и на неговата екологичност. „През последните 10 години изпълняваме една много сериозна програма за по-безопасно и екологично осъществяване на превозите и пример за това е софийското метро, който е един уникален проект, както за България така и за Европа“, допълни още той.

Ивайло Московски заяви, че важен елемент в процеса на подобряването на качеството на атмосферния въздух е и затягането на контрола при проверките на техническата изправност на превозните средства. Той уточни, че се работи по въвеждането на софтуер за контрол, обработка и съхранение на данните, с което ще се надгради съществуващата информационна система в пунктовете за технически прегледи. Информацията от прегледите ще се предава в реално време чрез криптирана връзка към Централизирана информационна система. Целта е да се избегне манипулация на данните, като системата ще дава автоматично заключение за техническата изправност на база на реалните измервания.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Определено има цена обаче питам аз
    1.За какво се плаща ЕКО ТАКСА – досега не съм чул и видял въздух да се чисти с пари
    и до кога ще продължава това безмислие
    2. Основното замърсяване идва от ДВГ и то е факт. Само че – българина все още не може да си купи чисто нова кола.
    3. Не можа в държава в ЕС с най-големи данъци СПРЯМО доходите на населението да се реши проблема. И в крайна сметка – къде отиват и ЗА КАКВО тези еко такси.
    4. Уважаеми управляващи правете си сметките много добре и вместо да се краде от хората и да има пари за партийни субсиидии – направете така, че вълкът и агнето да са сити.

  2. И в другите държави се карат стари коли, например Канада, но въздуха не е така замърсен. Другия проблем за замърсеността е ползването на каквото попаднало за отопление през зимата. Наши приятели живеят до централната гара в София и се оплакаха, че там зимата въздуха не може да се диша. Хората наоколо хвърлят в печките си химикали, стари гуми и каквото и да е само да е топло. Някои го правят, защото нямат средства, други имат, но това са остатъчни материали от бизнеса им и не е редно да се хвърлят, когато може да се икономиса некой лев..но за сметка на какво. Смъртността в София от рак на белите дробове се е увеличила. Наша позната почина преди няколко месеца без изобщо да е пушила. Друг познат, малко попушваше, се разболя миналата година и ни каза, че в болницата, където го лекували било пълно с подобни болни и даже деца:((( Изхода е намаляване на цената на отоплението, парно, ток. Особено сериозен е проблема с децата. Желателно е да се извеждат поне 2-3 пъти на седмица в планината или на Витоша с евтин и чист транспорт – лифт Княжево-Копитото. Още по-добре да се пращат някъде извън София..Може да се организират зимни лагери, както едно време при нас. За съжаление правит е подчинено на няколкото мафии, които управляват София и България, а тях не ги интересува здравето на населението. Не говорим, че пишмана 150 кг миризлива сланина, ни нарече нас Българите – мързеливи и затуй бедни та не можем да си пратим децата на 20 дневни зимни почивки в планината да си подишат чист/здравословен въздух..Въздуха в София в момента може да се нарече бавен убиец особено през зимата:(((

  3. Тотална газификация на страната ще реши проблема. Така е в Германия. Ние изсичаме безмилостно горите си и горим дърва- това е защото няма евтина алтернатива- особено в малките градчета. Вижте само какъв димен смог се носи над Банско привечер. Евтина газификация е алтернативата- другите идеи са “мижи да те лажем”.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.