Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Йорданка Фандъкова: ЧЕЗ е стратегическо дружество, важно е да има гаранция за качествена услуга Столична община няма нищо общо със сделката, заяви столичният кмет

Две обвинения получи мъжът, който нападна сестра си и се барикадира в къща във Велинград

3000 снегорина са в готовност да чистят пътищата от снега

Бойко Борисов пред младежите в ГЕРБ: Опозицията казваше, че “асфалт не се яде” – хората сега сами искат да им строим магистрали (ВИДЕО)

БМВ откри нередности при софтуер за отработените газове

Задруга разработва критерии за качеството на храните В Сдружението на производителите членуват над 40 фирми

Олимпийските игри в ПьонгЧанг са посетени от над 1.3 милиона души

Деница Сачева: МОН има ясна стратегия за развитие на иновативните образователни методи

Мариано Рахой: Испания трябва да промени модела за финансиране на автонономните области

Доналд Тръмп: Въоръжаването на учителите зависи от властите на отделните щати

Най-добрият мотор до 1,4 л е френски

Трицилиндровият бензинов турбо мотор 1,2 PureTech на френската група PSA (Peugeot, Citroen и DS) бе избран за „Двигател на 2017 г.“ с работен обем между 1000 и 1400 куб. см. За трета поредна година този агрегат печели авторитетната награда в своята категория. Той се вгражда в редица модели на Peugeot и Citroen в две нива на мощност – 110 и 130 конски сили.

Моторът 1,2 PureTech работи тихо, икономично и предлага отлична динамика. С актуалните подобрения той ще свали допълнително разхода на гориво с 4%, ще намали вредните емисии с въвеждането на филтър за твърди частици и ще стане по-ефективен с оптимизиране на процеса на изгаряне и редуциране на триенето.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Проблема е че в този двитагел няма живот. Малка кубатура много конски сили. Добрият двигател е обратно – малко конски сили по- голяма кубатура

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.