Вносителите на стари автомобили към екоминистерството: Къде отиват парите от екотакси?

Теменужка Петкова: Очакваме парламентът да се произнесе за АЕЦ „Белене“ Французи и китайки имат интерес към проекта, каза енергийният министър

Бойко Борисов за “Белене”: Ако не вземем мерки, милиарди ще отидат за скрап

Скандал за ред пред пощенска каса завърши в съда Магистратите глобиха по 100 лева двама мъже

Една четвърт от населението на Земята ще е затлъстяло през 2045 г.

Иванчева управлявала в “Младост” и от килията Изготвяла документи и ги предавала до администрацията на свиждане

Вижте как вдигат катастрофиралия автобус на АМ “Тракия” (ВИДЕО)

Гришо и Никол заедно в Париж

Премиерът: Болниците в Ловеч и Враца ще работят, заплатите ще се получават

Бойко Борисов се срещна с еврокомисаря по миграция, вътрешни работи и гражданство Димитрис Аврамопулос

Новият Focus излезе от завода Ford инвестира 600 млн. евро в производствената линия

Министър Ангелкова: За първите 3 месеца приходите от международен туризъм са над 400 млн. евро

Румяна Арнаудова: Намерихме 5300 лв. в касата на шефа на КАТ – Благоевград Открити бяха и огнестрелно оръжие и боеприпаси, които са незаконно държани от него

Българските момичета, изчезнали в Чикаго, са невредими

Разкриха четирима непълнолетни, пребили мъж в Лясковец

Най-добрият мотор до 1,4 л е френски

Трицилиндровият бензинов турбо мотор 1,2 PureTech на френската група PSA (Peugeot, Citroen и DS) бе избран за „Двигател на 2017 г.“ с работен обем между 1000 и 1400 куб. см. За трета поредна година този агрегат печели авторитетната награда в своята категория. Той се вгражда в редица модели на Peugeot и Citroen в две нива на мощност – 110 и 130 конски сили.

Моторът 1,2 PureTech работи тихо, икономично и предлага отлична динамика. С актуалните подобрения той ще свали допълнително разхода на гориво с 4%, ще намали вредните емисии с въвеждането на филтър за твърди частици и ще стане по-ефективен с оптимизиране на процеса на изгаряне и редуциране на триенето.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Проблема е че в този двитагел няма живот. Малка кубатура много конски сили. Добрият двигател е обратно – малко конски сили по- голяма кубатура

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.