ЦИК: Машинното гласуване в Перник е преустановено, няма съществени нарушения в избирателните секции

7,23% е избирателната активност в област Велико Търново към 10 ч. Най-висока е в Златарица и Сухиндол, най-ниска – в Горна Оряховица

Валери Симеонов: Гласувах за това България да има в Европейския парламент дейни и смели хора

Волен Сидеров: Гласувах за повече пари за България, еднаква минимална пенсия и заплата за цяла Европа

Ангел Джамбазки: Гласувах за силна България в Европа на отечествата

Община Габрово ремонтира с 1,7 млн. лв. квартални улици До дни ще бъде обявена обществената поръчка

Избирателната активност за евроизборите до 9:00 часа е 3,9 %

Елена Йончева: Тази вечер България и Европа ще бъдат променени

„Джон Уик 3” нахлу в кината Киану Рийвс отново е добре облечен убиец

Сотир Цацаров: До момента има образувани 12 досъдебни производства за купуване на гласове

17 018 души учат в трите висши училища във Велико Търново Преподавателите във вузовете в областта през 2018/2019 учебна година са 1 087

66-годишен мъж е починал след сбиване на площад в Плевен

Корнелия Нинова: Гласувах за промяна и за справедливост

Изцяло без покрив остана автобусът, опитал се да мине под мост в Пловдив

7-годишно момче е било спасено от удавяне в река Дунав, издирват майка му и сестра му

Не съчетавайте тези продукти

Здравословното хранене не е само набор от полезни продукти, но и правилното им усвояване. Неподходящото съчетаване свежда до нула ползата дори от най-качествените компоненти. Специалисти в областта на храненето посочиха комбинациите, които се усвояват зле и трябва да ги избягваме в менюто си.

– Кафе и ръжен хляб. Диетолозите отбелязват, че при тази комбинация кофеинът не позволява на организма да усвои полезните вещества от хляба.

– Печен сандвич със сирене или кашкавал. Мнозина се глезят с такава закуска, но по думите на специалистите в стомаха ще бъдат усвоени само протеините от млечния продукт, докато скорбялата в хляба, която не е разградена, може да допринесе за образуването на вещества, които са потенциално токсични за организма.

– Омлет с бекон и кашкавал (сирене). Блюдото съчетава няколко вида протеини, които са прекалено много за нормално усвояване. Вместо тази тежка закуска по-добре е да се ограничим с вкусен омлет със зелени подправки.

– Макарони и домати. Ще кажете – та това е класиката на италианската кухня! Учените обаче отбелязват, че доматите зле се съчетават с храна, богата на скорбяла (каквато е пастата). Ако прибавим и сирене или кашкавал, храносмилането вече гарантирано е нарушено.

– Хляб с конфитюр. Съдържащата се захар в сладкото в съчетание със скорбялата и протеините в хляба лесно предизвикват стомашна ферментация.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Дано написаното в статията не го прочете доктор ви Емилова,че тогава да видите майтап!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.