Френски милиардер купи аукционната къща на Sotheby’s

Най-голям ръст при заемите до 250 хил. лв.

Суперкомпютър като на НАСА догодина в България (обзор) Технологията ще бъде използвана в медицината, фармацевтиката, автомобилната индустрия, строителството, от климатолози, спецслужби и др.

Могерини: Доверието в ЕС ще пострада, ако не започнем преговори с Македония и Албания

Бившият египетски президент Мохамед Морси почина в съда

Деница Златева: Не съм очаквала такава буря заради оставката на Нинова

Няма македонска нация преди 1944 г. Гоце Делчев в писмата си пише, че е българин

Министър Танева: Няма нарушения при първите 14 проверени къщи за гости

Може ли да ми намалят заплатата без мое знание?

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 18 юни 2019

Кметът на Благоевград даде курбан за здраве

Арестуваха кмета на Костенец (обзор) Радостин Радев предлагал подкуп на общинар, за да гласува “правилно”

Мария Габриел: Суперкомпютърът у нас ще помогне в борбата със заболявания като рак и Алцхаймер

Чаатай Улусой залюби колежка от „Вътрешен човек“ В сериала има сърдечна връзка с Мелек, извън снимачната площадка - с полицайката Сема

ЕС може да замрази преговорите за митническия съюз с Турция

Новата „единица“ е по-къса и по-просторна BMW Серия 1 минава на предно предаване

В автомобилната индустрия някои визии много бързо стават реалност, колкото и смели да изглеждат в началото. В последните години BMW реализира няколко много радикални идеи, сред които са въвеждането на предно предаване и трицилиндров двигател. С излизането на третото поколение Серия 1 задвижването на този уникален за сегмента модел се прехвърля изцяло върху предните или четирите колела, а досега това беше единственият компактен хечбек със задно предаване.

Не може да има никакво съмнение, че конструкторите на BMW са направили всичко възможно новата „единица“ с променената си философия отново да задоволи най-високите претенции на потребителите. Напречно монтираният двигател позволява предният капак да бъде по-дълъг и наведен в предната си част, както и надвесите да станат по-къси. Така изпъкват по-ярко емблематични за марката елементи като двойните фарове и ефектната бъбрековидна решетка.

Използваната платформа за предно задвижване отваря повече пространство за пътниците и за техния багаж. Въпреки че габаритите остават приблизително същите (дължината на каросерията дори е намалена с 0,5 см), кабината е осезаемо по-просторна и това трябва да се усеща отчетливо на задните места. Багажникът побира 380 л, а при сгъване на облегалките обемът му се увеличава до 1200 л. Серийно моделът ще се произвежда с 4 врати за по-голяма функционалност.

Предлаганите двигатели с вътрешно горене ще бъдат с 3 и 4 цилиндъра. Мощността им варира от 116 к.с. за базовия дизел 116d с мощност 116 к.с. до 306 к.с. във върховото изпълнение M135i xDrive с двулитров бензинов двигател. Топмоделът ускорява за 4,8 секунди от 0 до 100 км/ч, като максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Той разполага с електронен блокаж на диференциала, задвижване на четирите колела и 18-инчови джанти с гуми 225/40. Размерът на предлаганите колела е в диапазона 16 – 19 инча.

Най-икономичният вариант е 116d, който изминава 100 км с 3,8 л дизел (по данни на производителя). Повечето конфигурации за задвижваща система се базират на 8-степенна автоматична трансмисия, механична скоростна кутия се предлага за базовите изпълнения.

За първи път BMW дава възможност купувачите на Серия 1 да поръчват панорамен покрив и изцяло дигитален кокпит. Потребителите имат на разположение най-модерните системи за асистенция, безопасност и комфорт на баварския производител. Новост е асистентът за заден ход, който записва движението напред в 50-метрова дистанция при скорост до 36 км/ч и впоследствие може да върне назад автомобила по същата траектория при скорост до 9 км/ч.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.